39+0 i dag og ble målt til 40cm?! Er ikke det veeeldig høyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er samme som har målt hver gang ja... Nå vil jeg faktisk settes i gang for å få ut denne enorme babyenEr det den samme som har målt hver gang?
Hun sa ikke mer enn å bekrefte mitt "oi, det var høyt", og vil ha meg inn igjen to ganger neste uke. Vet jo at det ikke blir en liten baby, men hallo!Sa ikke den som målte noe? Det er jo laaangt utenfor kurven! Lå ca på 33 cm på begge mine rundt uke 39!
Det er samme som har målt hver gang ja... Nå vil jeg faktisk settes i gang for å få ut denne enorme babyen
Termin er 17.07... så føler enda han kan vokse mye på den tidenSkjønner.. Men det kan også bare være hvordan babyen ligger i dag Bra at du blir fulgt opp i hvertfall! Når er termin?
Termin er 17.07... så føler enda han kan vokse mye på den tiden
Han ligger så langt nedi bekken at dem knapt finner hodetDet har jo også litt å bety om babyen har lagt seg ned i bekkenet eller ikke[emoji4] Her var sf-mål 36 ved 39 uker og 35 på 40 uker. Og jordmor var ikke bekymret siden baby har lagt seg ned i bekkenet.
Han ble estimert til 3600g fredag for en uke siden... men etter hva jeg leser klarer de jo nesten aldri estimere riktig?Ja, det er jo en mulighet for det. Enten det eller så stangerer det da de har nådd vekten sin. Men har du fått en vekstestimering?
Han ble estimert til 3600g fredag for en uke siden... men etter hva jeg leser klarer de jo nesten aldri estimere riktig?
På meg så bommet de med 600 g på første, og denne gangen var hun 500 g mindre enn ultralyden estimerteHan ble estimert til 3600g fredag for en uke siden... men etter hva jeg leser klarer de jo nesten aldri estimere riktig?