Hei!
Var hos jordmor i går, og hun sa jeg hadde et langt over gjennomsnittet høyt SF-mål![nailbiting :nailbiting: :nailbiting:](/styles/default/xenforo/nailbiting.png)
Er 27 uker og noen dager nå, og hun målte magen til 30 cm. Gjennomsnittet i uke 27 ligger rundt 25 cm....
Jordmor måtte måle 2 ganger da det var så høyt, men hun virket helt ubekymret. Og jeg, dum som jeg er, googlet selvsagt dette, og ser at de fleste som har så høyt mål blir sendt til videre undersøkelse. Men jm sa ikke noe om det. Hun nevnte at jeg kanskje bar babyen høyt![confused004 :confused004 :confused004](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-confused004.gif)
Noen andre her som har høyt SF-mål? Eller har hatt i tidligere svangerskap? Noen som vet hva det betyr? (og nei, det er ikke tvillinger, det har vi sett på ultralyd)
Var hos jordmor i går, og hun sa jeg hadde et langt over gjennomsnittet høyt SF-mål
![nailbiting :nailbiting: :nailbiting:](/styles/default/xenforo/nailbiting.png)
Er 27 uker og noen dager nå, og hun målte magen til 30 cm. Gjennomsnittet i uke 27 ligger rundt 25 cm....
Jordmor måtte måle 2 ganger da det var så høyt, men hun virket helt ubekymret. Og jeg, dum som jeg er, googlet selvsagt dette, og ser at de fleste som har så høyt mål blir sendt til videre undersøkelse. Men jm sa ikke noe om det. Hun nevnte at jeg kanskje bar babyen høyt
![confused004 :confused004 :confused004](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-confused004.gif)
Noen andre her som har høyt SF-mål? Eller har hatt i tidligere svangerskap? Noen som vet hva det betyr? (og nei, det er ikke tvillinger, det har vi sett på ultralyd)