Høyt SF mål.

macronelle

macronelle
Novemberlykke 2015
Idag var jeg på kontroll 28+0.
Blei målt til 33 cm. Som er 3/4 ruter over det grønne sjatterte feltet. Jeg lå litt over skillet sist. De 2 forige svangerskap har det også vært høyt. Men dette var jo helt til himmels. Lege ringte sykehus mens jeg var der og de skulle sende meg time I posten. Så dette haster ikke veldig med å sjekke ut. Men når jeg kommer dit, hva gjør de? Og va er grunnen til dette?

Regner med de tar en vekstkontrol. Jeg har nettopp hatt det, de måler med ul for å sjekke hvor stor den er. Jeg har ligget 2 ruter over det grønne hele tiden, og sist ble jeg målt til 13,3% over gjennomsnittet. ☺

Vekstkontroll og så ser de vel på hvor mye fostervann du har.. Har og ganske høyt SF mål, men har ligget høyt hele veien og har liksom sin egen kurve. ikke hørt noe om kontroll enda...

Jeg ligger også over gjennomsnittet, ca som deg :) var til vekstkontroll forrige uke :) barnet var litt under gjennomsnittet og passe med fostervann :) legen mente det kom av at jeg var annengangs og hvordan jeg bar barnet inni meg :) er bare 1.64 høy.. :) så trenger ikke være noe! Får jo en ekstra titt <3

Takk for svar. Jeg var avgårde igår på ny UL . Jenta var 50 g under gjennomsnittet. Men jeg hadde mye fostervann. Skal på glukosebelastning på mandag for å finne ut om jeg har svangerskapsdiabetes.

Back
Topp