Høyt frustrasjonsnivå?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det flere babyer som har liten tolmodighet til å leke? Her er det mye klaging...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp! Her er lillegutt ganske utålmodig. Det meste er gøy i ca 10 minutter (vippestol, newborn seat, babygym, uro osv) og så er han lei! Hadde vært greit om han kunne holde på med noe litt lenger på egenhånd, men det kommer vell når han blir litt eldre :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Nei, føler jeg har den tålmodigsta babyen i verden. Må passe på å ta henne opp, for hun er så rolig at man nesten glemmer at hun er der.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min har vært sånn de siste ukene nå, tror det er en fase hun går gjennom. Akuratt som om hun utvikler seg eller prøver veldig hardt på noe. Er veldig tålmodig ellers :)

Min lille pike ❤️

Jepp! Her er lillegutt ganske utålmodig. Det meste er gøy i ca 10 minutter (vippestol, newborn seat, babygym, uro osv) og så er han lei! Hadde vært greit om han kunne holde på med noe litt lenger på egenhånd, men det kommer vell når han blir litt eldre :)

Lillegutt 5/3-14 <3
Det hender hun holder i 10 minutter en sjelden gang- da er jeg veldig fornøyd. Her snakker vi 3 minutter og hun sutrer gjerne helt fra start

Min har vært sånn de siste ukene nå, tror det er en fase hun går gjennom. Akuratt som om hun utvikler seg eller prøver veldig hardt på noe. Er veldig tålmodig ellers :)

Min lille pike ❤️
Merker hun blir fortere frustrert nå enn før ang det å klare å få tak i lekene som henger der

Det varierer litt. Hun kan jo leke fint på formiddagen og er veldig tålmodig på trilleturermen om kvelden må hun bæres ..

Det hender hun holder i 10 minutter en sjelden gang- da er jeg veldig fornøyd. Her snakker vi 3 minutter og hun sutrer gjerne helt fra start

Ojsann ja! Da er nok lillegutt her hakket mer tålmodig enn lillejenta di ;) har hun alltid vært sånn eller er det noe hun har begynt med den siste tiden? Lillegutt her har egentlig alltid vært sånn, tror han er et litt utålmodig menneske - en egenskap han muligens kan ha arvet av meg :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Varierer veeeeldig! Noen ganger kan han ligge lenge (når han er mett, uthvilt og har tørr bleie), andre ganger syter han med en gang han legges ned.. Vil helst være i fanget og få "stå og hoppe" ;)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Varierer. Noen dager er alt gøy, kos og spennende, andre dager...not so much. Da er det bare fanget og mamma som gjelder. :)

Varierer veeeeldig! Noen ganger kan han ligge lenge (når han er mett, uthvilt og har tørr bleie), andre ganger syter han med en gang han legges ned.. Vil helst være i fanget og få "stå og hoppe" ;)

Februar-14 mamma <3
Her er også å stå i fanget det kuleste som finnes! Å ligge i fanget er totalt uaktuelt, da er det bare hyling.
Men å ligge under babygymmen går bra:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ojsann ja! Da er nok lillegutt her hakket mer tålmodig enn lillejenta di ;) har hun alltid vært sånn eller er det noe hun har begynt med den siste tiden? Lillegutt her har egentlig alltid vært sånn, tror han er et litt utålmodig menneske - en egenskap han muligens kan ha arvet av meg :p

Lillegutt 5/3-14 <3
Når hun var mindre skulle hun absolutt ikke ligge alene i det hele tatt, så 3 minutter er jo en forbedring :p

Min er ganske tålmodig for tiden, kan ligge lenge på golvet med babygymmen så lenge jeg varierer litt innimellom. Legger henne først på rygg under, så på magen litt foran gymmen sånn at lekene henger ganske nært ansiktet hennes. Og liker seg på ryggen på matten også så lenge jeg har strødd leker rundt henne :)
Men føler hun er mest tålmodig om morgenen, og så minker det utover dagen. Siste timen før leggetid er det stort sett bare fang som gjelder.

Men hun var den sinnataggen frem til hun bikket 3 mnd da. Da var det nesten kun bæring, var helt utslitt.

Ho her har nok mitt temperemang. Så ho kan bli illsint når ho leker å ikke får til det ho vil. Ho prøver å komme seg opp i krypestilling men er bare som en sommerfugel larrve som åler seg bortover ser komisk ut :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her har han aldri villet gjøre noe alene. Vippestolen er kul hvis jeg sitter ved siden av osv. Litt slitsomt igrunn. Merker at sinnet etablerer seg og at han protesterer mot bilstolen hvis han er trøtt..

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Back
Topp