Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hender hun holder i 10 minutter en sjelden gang- da er jeg veldig fornøyd. Her snakker vi 3 minutter og hun sutrer gjerne helt fra startJepp! Her er lillegutt ganske utålmodig. Det meste er gøy i ca 10 minutter (vippestol, newborn seat, babygym, uro osv) og så er han lei! Hadde vært greit om han kunne holde på med noe litt lenger på egenhånd, men det kommer vell når han blir litt eldre
Lillegutt 5/3-14 <3
Merker hun blir fortere frustrert nå enn før ang det å klare å få tak i lekene som henger derMin har vært sånn de siste ukene nå, tror det er en fase hun går gjennom. Akuratt som om hun utvikler seg eller prøver veldig hardt på noe. Er veldig tålmodig ellers![]()
Min lille pike![]()
Ojsann ja! Da er nok lillegutt her hakket mer tålmodig enn lillejenta diDet hender hun holder i 10 minutter en sjelden gang- da er jeg veldig fornøyd. Her snakker vi 3 minutter og hun sutrer gjerne helt fra start
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er også å stå i fanget det kuleste som finnes! Å ligge i fanget er totalt uaktuelt, da er det bare hyling.Varierer veeeeldig! Noen ganger kan han ligge lenge (når han er mett, uthvilt og har tørr bleie), andre ganger syter han med en gang han legges ned.. Vil helst være i fanget og få "stå og hoppe"
Februar-14 mamma <3
Når hun var mindre skulle hun absolutt ikke ligge alene i det hele tatt, så 3 minutter er jo en forbedringOjsann ja! Da er nok lillegutt her hakket mer tålmodig enn lillejenta dihar hun alltid vært sånn eller er det noe hun har begynt med den siste tiden? Lillegutt her har egentlig alltid vært sånn, tror han er et litt utålmodig menneske - en egenskap han muligens kan ha arvet av meg
Lillegutt 5/3-14 <3