Høyt blodtrykk?

Økt til 128/89,men urin ok. Jordmor ville at jeg skulle høre med fastlegen hva han mente så fikk time der i morgen :)
Skjønner! Synes ikke det hørtes faretruende høyt ut, men godt lege kan sjekke det ut! At urinen er OK er jo bra!! Men har du sterk hodepine og ødemsplager enda da?

Skjønner! Synes ikke det hørtes faretruende høyt ut, men godt lege kan sjekke det ut! At urinen er OK er jo bra!! Men har du sterk hodepine og ødemsplager enda da?

Neida, er ikke faretruende. Er jo bare at det fortsatt er stigende som er litt bekymringsverdig mener jordmor. Hun sa jo at hun ikke trodde det var svangerskapsforgiftning og det tror nok ikke jeg heller!:)

Første måling uke 6+1 = 100/60
Andre måling uke 12+1 = 114/75
Tredje måling uke 24+3 = 123/82
Fjerde måling (ekstra) uke 25+3 = 124/86
Femte måling (ekstra) uke 26+3 = 128/89

Har hodepine ja, fremme i tinningen. Ødem har jeg ikke (tror jeg), ikke noe som vises betydelig i isåfall!:rolleyes:

Tror nok det bare er høyt blodtrykk i grunn. Ser for meg at hvis jeg kanskje kutter litt ned på jobb og roer litt ned så blir det nok bedre!:) Satser på at lege kanskje kan gi meg en gradert sykemelding og at jeg kan roe litt ned i stede for å stresse nå før jul!:rolleyes:

Back
Topp