Høyt Blodtrykk

Det blir veldig spennende! Lykke til :)

På ultralyd i dag så de at tulla hadde snudd seg:). Hadde ganske høyt trykk så først snakket legen om å ha meg til observasjon i helga men skal til fastlegen på mand så da syns hun det var greit. Skal på føden på tirs også pga at jeg har ekstraslag. Det er kjent fra før men hun ville at det skulle vurderes av anestesilege. Det er jo bra at de følger det ordentlig opp da:).

Uke 33.. E også tungpusten, til og med legen kommenterte d.. Blodtrykket mitt e ikke så ille enda men den e økende så må følge med..E endel svimmel og.. Så har en stykke å gå enda, får håpe at d ikke blir veldig mye verre..

Ja viktig å følge med. Du får prøve å ta det med ro også håper jeg at formen din holder seg grei fremover. Lykke til.

Helga blei ikke helt som planlagt da den blei tilbrakt på sykehuset til observasjon pga høyt trykk. Heldigvis ingen tegn til svangerskapsforgiftning og blodtrykket et bedre. Endelig hjemme igjen:). Blir fulgt opp med ekstra kontroller og skal til fastlegen allerede i morgen,men håper jeg kan være hjemme til jeg starter av meg selv:). Begynner å bli lei av å gå gravid nå. Gleder meg til å hilse på prinsessa:).

Helga blei ikke helt som planlagt da den blei tilbrakt på sykehuset til observasjon pga høyt trykk. Heldigvis ingen tegn til svangerskapsforgiftning og blodtrykket et bedre. Endelig hjemme igjen:). Blir fulgt opp med ekstra kontroller og skal til fastlegen allerede i morgen,men håper jeg kan være hjemme til jeg starter av meg selv:). Begynner å bli lei av å gå gravid nå. Gleder meg til å hilse på prinsessa:).
God bedring til dæ og :) Ta d med ro..

God bedring, og lykke til :)

Jeg har fortsatt høyt blodtrykk både over og undertrykte. Men jordmor er mer stressa enn føde poliklinikk. Må tilbake på kontroll om to uker men til fastlegen i mellom tida. 34+2 idag.

Går det bedre med deg etter helgen? Og gikk det bra hos fastlegen? :)

Har du fått noen svar?

Ja hadde fint trykk hos legen på mand. Ingen tegn til svangerskapsforgiftning nå, men fått beskjed om å ta kontakt om jg kjenner noen symptomer igjen. Får krysse fingrene for at formen holder seg nå og at jeg kan få en fin fødsel etterhvert:).
Så bra, krysser fingra for deg :-)

jeg var hos jordmor i dag.nevnte mye vann i kroppem fra lørdag av og høyt blodtrykk.rett på s hus for sjekk og de ville ha meg over til i morgen.pga blodtrykk og eggehvite i urin.bare for sikkerhetskyld.lavere blodtrykk nå i kveld så regner med å kunne dra hjem i morgen:)

jeg var hos jordmor i dag.nevnte mye vann i kroppem fra lørdag av og høyt blodtrykk.rett på s hus for sjekk og de ville ha meg over til i morgen.pga blodtrykk og eggehvite i urin.bare for sikkerhetskyld.lavere blodtrykk nå i kveld så regner med å kunne dra hjem i morgen:)

Masse god bedring til deg. Godt at de har gode rutiner for oppfølging av gravide med sånne symptomer:). Jeg følte meg iallefall godt ivaretatt:).

Godt å høre :)

Ja takk for omtanken:). Føler meg bedre. Hadde fint blodtrykk når jeg var hos legen. Blir fulgt opp med litt hyppigere kontroller og har fått beskjed om å ta kontakt dersom jeg blir verre igjen:).
Så bra :) da var det heldigvis ikke svangerskapsforgiftning da :)

Back
Topp