Høyt blodtrykk

Sarah26

Glad i forumet
Noen andre som har høyt blodtrykk, så tidligt i svangerskapet??
Kjenne eg blei litt stressa etter jeg var på kontroll i dag, sykemeldt i 50 % , i håp om det kan gå litt ned!

Jeg hadde sykhøyt blodtrykk på kontroll sist, men det var ikke noe i urin heldigvis.
De ville sykemelde, men jeg sa nei var jo bare 3 dager til påskeferie for min del, men går det ikke ned må jeg vel bare slappe litt mer av.
'
Tror det er værst om man får sukker i urin attåt

hadde 124/90, ikke noe i urinen, å ikke ødemer, men jeg likte det ikke nei, får jo sikkert høyt blotrykk av å tenke på det [:)]

Jeg har bare veldig lavt blodtrykk igjen jeg (100/60) så kan ikke hjelpe så mye... Men ville bare si du får Keep you feet up i påska - bare kose dge og nyte magen, få mannen til å slave litt rundt for deg - så skal du se det går ned [8D]

jeg går ofte på kontroll jeg da, har diabetes, og BT har alltid vært fint, men men går nok bra hpe me, eg tar alle sorger på forskudd, så kanskje jeg skal slutte med det :)

ORIGINAL: Sarah26

hadde 124/90, ikke noe i urinen, å ikke ødemer, men jeg likte det ikke nei, får jo sikkert høyt blotrykk av å tenke på det [:)]

Det var jo ikke akkurat så veldig høyt BT da. Overtrykket ditt er helt normalt og undertrykket er lett forhøyet. Men du får høre på legen og slappe av og ikke stresse [:)]

Back
Topp