Prinsessea
Forelsket i forumet
Lurte litt på det,lillemor på 2år bruker begge hender,men syntes at hun bruker venstre mest..Når vet man det for sikkert? jeg er skriver med høyre og det gjør også bf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prinsessea
Var helt sikker på at hun ble høyrehendt pga at vi var det,men så feil kan man ta[:)] Har alltid ønsket å være venstrehendt jeg da,hehe
ORIGINAL: ^Elise^
ORIGINAL: Prinsessea
Var helt sikker på at hun ble høyrehendt pga at vi var det,men så feil kan man ta[:)] Har alltid ønsket å være venstrehendt jeg da,hehe
hehe, kan jeg spørre hvorfor? [:)]
Siden flere er høyrehendte,så derfor har jeg alltid ville det..hehe men har endelig lagt det litt fra meg[:D]
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
ligger det i genene?
trodde det var bare å flytte "tingen" over i høyre hånden om og om igjen, så ville de automatisk bli høyrehendt. som feks ta en vott på venstre hånden hår de skal tegne eller plukke opp noe
ORIGINAL: ¤Kanonica¤
ligger det i genene?
trodde det var bare å flytte "tingen" over i høyre hånden om og om igjen, så ville de automatisk bli høyrehendt. som feks ta en vott på venstre hånden hår de skal tegne eller plukke opp noe
ORIGINAL: Vani
ORIGINAL: ^Elise^
Det er forsket mye på dette - men det er ikke funnet noe eget gen for venstrehendte[:)] heller ikke at det er arvelig....
mener jeg har lest at hos venstrehendte er høyrehjernehalvdel mer utviklet[:)] Kunstnere og følelsesmennesker er visstnok ofte kjeivhendte...
litt utenom topic . men fant denne: http://www.abcnyheter.no/node/53726
dette stemmer veldig godt på meg.... jeg er ekstremt kunsnerisk!