Høygravid?

*IdaTherese*

Elsker forumet
Når kan man si man er høygravid? Har hørt så mye forskjellig. Hørte at man kan kalles høygravid allerede i uke 30? Stemmer det?

ORIGINAL: ventelykke

Jeg har hørt at man er høygravid når det er 40 dager igjen [:D]

Det har jeg hørt også, eller når det er 6 uker igjen til termin.

Jeg har også hørt når det er 40 dager igjen.

Ok, takk for svar[;)]

Ja, riktig. Når det er 40 dager igjen..

Må innrømme at jeg føler meg litt høygravid allerede jeg[:-]

"Man vet man eg høygravid når:
(Copied & pasted)
[;)]

..når det ser ut som om man setter sjøbein bare fordi en har planlagt å krysse stuegulvet.

..når man får til en real bomelom på badet og føler for å dele den gledelige nyheten med omverdenen.

..når det største ønsket er å få beskjeden om at man har et helt hode satt fast mellom bena.

..når det å bli sparket så det gjør vondt lenge etterpå oppleves flott og rørende.

..når nesen begynner å renne fordi man spiser mat (hormonell utgave av pavlovs hunder..?)"

- Når man sitter med gravidbuksa på knærne fordi den strammer for mye.

- Når man ikke får gitt kattene mat fordi det er for tungt å bøye seg (stakkars små).

- Når følelsen av å få på seg skoene selv kan sammenlignes med menneskehetens første skritt på månen.

- Når man kjefter på mannen som snorker fordi han vekker babyen.

- Når man leter fram de styggeste og største trusene med et tilfreds smil.

- Når man blir tatt igjen av gamle damer med rullator på gata

..når man ser håret på leggene og finner det like oppnåelig å få det fjernet på egen hånd som å krysse nordpolen med sykkel.

..når man må ty til mannen for å finne ut om man ennå ikke har fått strekkmerker nederst på magen. (By the way: det hadde jeg ikke! )

..når tanken på å få noe på størrelse med en liten honningmelon trykt ut gjennom dåsa fører til et fårete glis og lengsel i blikket.

..når man tilbringer nok tid på toalettet til å tenke på det som et oppholdsrom.

..når man ganglaget forandrer seg til "vaggende pingvin".

..når en plan om dagen er en fullbooket dag.

..når man puster som en kohls-pasient hver gang man går opp trappen.

..når man faktisk ser fram til timer med ubeskrivelig smerte.

..Du er så fornøyd med å ha fått på deg skoene at søren ikke tar dem av med det første

Back
Topp