Høygravid!

Nikoline79

Glad i forumet
Ja da er det 40 dager igjen til termindato 1.november og er nå offisielt høygravid!
I praksis har jeg vel strengt tatt vært høygravid ganske lenge allerede da men ;-)
Det er bare 25 dager til jeg blir igangsatt om ikke det starter av seg selv, så her nærmer det seg virkelig med stormskritt!

Oj Guri grattis som høygravid. Da er det ikke lenge til her heller.. Har nesten ikke gått opp for meg.. Går for fort! Men termin min er 21 da så har litt lenger enn deg. :)

Ja nå nermer det seg veldig for enkelte av oss.... Fikk plutselig litt små panikk her i går. Gikk opp for meg at d bare er 8-9 uker igjen til termin. Å etterhvert så kam d jo skje når som helst! Er veldig lei osv. MEN absolutt ikke klar!!!!:-/

Ja nå nærmer det seg veldig. 49 dager igjen til KS her :-) Grugleder meg :-)

app

Gratulerer! Jeg er høygravid om ei uke :D Synes det har gått fort i det siste...

Nærmer seg.. Føler tiden har fløyet. Tenkte jeg i løpet av denne uken, (Uke 33) skal få på plass det siste !! Når pakker dere fødebagen? :) Og ps. Når sier vi at vi er høy gravid? Er det tredje trimester det? :)

Man er visst høygravid når det er 40 dager igjen til termin fant jeg ut etter litt googling :)

Jeg har begynt på den fødebagen men jeg kommer jo uansett ikke å gå til termin da...har max 3,5 uker igjen så føler at den kanskje burde bli helt klar snart :)
Jeg lagde liste over hva jeg skulle ha med for kanskje en måned siden sånn at hvis det skulle bli bråttom så slapp jeg å finne det på i farta, evt hvis mannen måtte pakke for meg så blir det litt enklere for han ;)

Back
Topp