Nathalie_91
Glad i forumet
Jeg trenger masse hjelp til å finne kjoler til 2 konfirmasjoner! Jeg har lett over alt og jeg har gjort meg selv blind på festkjoler.. Ser jo ut som den hvalen!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har raidet alle butikkene.. jeg så ut som en hval da rompa mi er på str med en kardashianMan kan nok fint finne kjoler som passer uten at de nødvendigvis er laget for gravide , bare de er i større størrelser en venninne fant en veldig fin på kappahl vet jeg
Haha såpass sikkert bare noe du føler selv kjøp en kjole som fremhever magen, så er det ingen som bryr seg om rompaHar raidet alle butikkene.. jeg så ut som en hval da rompa mi er på str med en kardashian
Ja det var flaks!!Jeg gikk rundt i butikker og leta etter kjole for noen uker siden uten å finne noe. Fikk hjelp av noen søte ansatte uten hell. Det var helt til jeg fant en ansatt som var gravid! Hun plukka ut hele 2 fine kjoler til meg. Snakk om flaks Kjøpte en helt enkel svart kjole på Only. Hvis du synes rumpa di er mindre fin i kjole slik som jeg også gjør kan du jo satse på en litt finere lang cardigan over. Selv om det nok bare er i hodene våre
Enig, veldig lurt!Haha såpass sikkert bare noe du føler selv kjøp en kjole som fremhever magen, så er det ingen som bryr seg om rompa
Ja når du er høygravid er alt lov Lykke til på kjolejakt!Ja det var flaks!!
Jeg skal it en liten tur i dag og se igjen, men tviler på at jeg finner noe men blir nok bare en lang kjole og tights.. Jeg er høygravid og har lov til å kle meg litt annerledes xD også er det bare søstera mi sin konf xD pleier å ha bunad, men alle de gangene det er konf i familien så er jeg kjempe gravid! Typisk! Hehe
Kardashian har digg rumpe da! Da har du det også! Men se om du kan få en kjole som fremhever den flotte magen din mer enn rumpaHar raidet alle butikkene.. jeg så ut som en hval da rompa mi er på str med en kardashian
Jeg kjøpte en fin lang kjole på ELLOS, den er sånn ammekjole også så da tenkte jeg at jeg kan bruke den i sommer og.
Denne her http://m.ellos.no/vertbaudet/mammak...Mamma&Ntk=All&selArt=368754&pID=489174&page=0