Høygravid, influenssyk og JUUUL

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Helt pyton! feberen steg til 39,3 før jula rakk å ringe inn på onsdag. Har vært sofaliggende siden da. Heldigvis har mannen min skjulte kokkekunster og sykepleiekunster, han er bare fantastisk.
Det er skikkelig vondt å bli liggende så mye - bekken og rygg verker, men alt dette går jo heldigvis over.
Nå er det andre juledag- håper dette blir siste dag med feber...
Vi prøvde å google om det er mer "farlig" å være gravid og syk- men heldigvis ikke.

Tenker litt på hvordan en fødsel ville blitt om man har feber, hoste, snørrete nese etc...
Noen med erfaring om høygravid/fødeklar og syk?

Pass litt på feberen din, det er ikke så godt for babyen... Dersom du har influensa bør du være obs på lungebetennelse da dette er hyppigere for gravide med influensa enn normalbefolkningen. Heldige deg som blir vartet opp av mannen din :) God bedring :)

Jeg gikk I fødsel full av influensa, hadde da HELLP utvikling under fødselen I tillegg.
Ble skikkelig dårlig med hoste, feber osv rett før han andre kom nå 30 November også.
Da satset jeg alt på at han holdt seg inn til jeg ble friskere noe han gjorde.

Det var så mye bedre å være nesten frisk under fødselen :)

Håper du blir frisk snart.
Ta paracetamol for å holde feberen nede I allefall

Usj, god bedring til deg <3

Ja, tenkte litt på lunge evt ørebetennelse - immunforsvaret er vell dårlig i utgangspunktet...

Er det ikke ofte sånn at kroppen venter litt med å starte fødselen hvis man blir syk? Mener jeg har hørt noe om det. Det går sikkert an å føde når man har influensa, men at oftest rekker man å bli frisk.

Back
Topp