Høygravid i varmen!

Monique33

Gift med forumet
Hvordan takler dere varmen nå når dere er høygravide? Jeg har i tillegg blitt skikkelig forkjølet i dag, med tendenser til feber, så føler hode koker og kroppen er konstant slapp. Noen gode råd?

Jeg takler ikke varmen. Holder meg i skyggen til enhver tid.
Ifht forkjølelsen er mitt råd å hvile masse, få i deg nok væske og næringsrik mat hvis du orker.

Jeg er alltid kald så nå synes jeg det er deilig. Ville dog anbefalt å få noen til å sveipe over gulvene dine med kaldt vann. Det kjøler et rom. Ellers ha føttene på kalde baderomsfliser og kle seg i lette behagelige klær:)

Takler varmen dårlig. Blir uvel når jeg sitter i sola, så jeg holder meg mest i skyggen :p

Jeg ELSKER været slik den er og håper den holder seg lenge!! Men jeg klarer ikke å være solen :( Søker etter skyggen hele tiden.. Er så varm av meg i det siste, så jeg prøver å finne frisk luft! :P

Jeg gjemmer meg stort sett inne med aircondition på fullt dessverre. Blir ganske uvel av varmen.

Masse god bedring! Håper du raskt blir kvitt forkjølelsen.

Jeg har bare få dager igjen til termin og synes det er helt hærlig. Sitter i solen litt, i skyggen litt og tar meg i blant noen turer inn for å dille litt eller se på tv :)

Jeg dekker til magen og passer på å drikke mye vann :)

Holder meg inne, og sitter i skyggen og vinden nå på ettermiddagen. :)

Holder meg mest i skyggen, og det er i alle fall helt umulig å sole seg. 20grader er mer enn nok, men når det nå har vært opp mot 30grader den siste uken holder jeg på å stryke med. Blir enda mer trøtt enn jeg er fra før, og uvel rett og slett.

Holder meg inne eller I skyggen. Blir veldig dårlig og får mere vann i kroppen om jeg blir varm. Har og hatt høyt blodtrykk på siste kontroll, så når jeg blir uvell av varme så holder jeg meg heller inne.

Jeg er konstant svett og merker at jeg får mer vann i bena.. Men jeg trodde egentlig jeg skulle ha det verre, og varmere og sånn! Går bedre enn jeg hadde trodd;) er 38+3!

Takler det dårlig og holder meg inne :P

Elsker det fine været, men nyter det ikke :p evakuerer meg inn i den kalde leiligheta. Når vi er ute i sola blir jeg bare kvalm, slapp og dårlig :/ gleder meg til litt kjøligere vær!

Har hvert over oppheita i 2 uker.. Men på onsdag orka jeg å være litt ute i sola i etapper..
Hvile og få i deg rikelig med væske. Og næring.
God bedring!

Ikke særlig begeistret for varme i utgangspunktet så synes dette er helt grusomt. Blir rett og slett uvel og synes ben og fingre hovner opp i takt med gradestokken. Heldigvis permisjon fra i dag så nå kan jeg hvertfall slippe meg løs på klesfronten fremover ;)

Holder meg stort sett inne, og blir jeg for varm dusjer jeg føttene i kaldt vann. Prøver å drikke mye vann også - vi trenger tydeligvis mye i varmen, hodepinen kommer lett krypende hos meg hvis ikke.

merker ikke noe til varmen :p

Back
Topp