Høygravid - endelig!

bella_lianda

Glad i forumet
Endelig er jeg også høygravid og kan telle ned dagene som er igjen! Idag har jeg vært å handlet klær jeg skal ha med på sykehuset som jeg først skal bruke etter at Amanda er født. Deilig å ha noe som er helt nytt når man ikke føler seg så fresh etter å ha født:-)

Var også på vekstkontroll idag og frøkna mi hadde vokst kjempefint og lå med hodet godt ned i bekkenet. Sist gang målte de -12% vekstavvik så jeg var veldig spent idag, nå målte de -6% og alt er da innenfor normalen!
Så hurra for de siste par ukene som er igjen jenter! Lykke til alle sammen emoticon

Gratulerer som høygravid! Deilig med nye klær, alltid godt å føle seg litt fresh! Jeg har alltid følt meg supertynn etter fødselen, bare fordi den store magen er borte, men så må mannen forsiktig påpeke at jeg egentlig er tynnere "til vanlig"...haha

Gratulerer!! Det er en sinnsykt digg følelse - da nærmer det seg med stormskritt!!

Wiiii nå kommer snart småtrollene

Nyt den siste tiden som høygravid :) så smart å kjøpe inn litt ekstra freshe klær til å ha etter fødselen. Det skal jammen jeg også gjøre, takk for tips! :) Kanskje en tights og fancy tunika som jeg vet at jeg kommer oppi etter fødselen.

Gratulerer!!!
Rundet høygravid tiden selv på mandag,heeeerlig følelse i grunn ;)

Føler ENDELIG at tiden går litt raskt,og ikke står bom stille!

Gratulerer som høygravid:) Jeg har også endelig blitt høygravid :) Ikke lenge igjen nå :)

Back
Topp