Høye symfysemål ? er dette høyt for dere ?

Jeg var på kontroll i går, var da 17 uker. Målet mitt tilsvarte den røde linjen i uke 20. Altså en del over der jeg skulle ha vært utifra grafen. Jordmor sa at det var helt normalt siden det ikke var så lenge siden sist fødsel. Jenta mi er 2 år og 2 måneder. Kan jo være at det er slik for din del også.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ja ganske høyt da :) Men hva er kort tid og lang tid jeg ble gravid 3,5 år ca etter førstemann :P Men differansen fra første til andre syns de var høy i forhold til at normal oppgang ville ligget på gjennomsnittet sa legen det var liksom veiledende, i forhold til at jeg fortsatt er liten av vekst :P hhihi JM Spesialisten jeg var hos på tirsdag sa at nå ville det stagnere og at jeg kanskje ikke vokste verken i høyde eller magemål på 5 -8 uker ,)

Jeg skal ikke måle før uke 20, men er spent på hvor høyt det er. Var 23cm i uke 21 forrige svangerskap, og det syns jm var for høyt da :)

Ja, det er jo liksom hva som er normalt i forhold til seg selv ;) Men det legen reagerte på var differansen mellom første gang og andre gang! :D Men alt så bra ut, og ingen arr sprekker opp for nå så da går det vell bra :)

Back
Topp