Høye HCG-verdier

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg tok blodprøver i uke 4+4. Prøvene var fine men hcg-verdiene noe høye i forhold til "normalen" for uke 4. Kan jeg da være en uke lenger på vei enn jeg regnet med? Jeg hadde svært regelmessig mens i forkant så kan ikke ha bommet der. Kan jeg være gravid med tvillinger? Jeg og mannen diskuterte litt igår og han mistenkte tvillinger da det er mange tvillinger i hans familie. Jeg vet at det ikke er mulig å vite før en ultralyd men vil gjerne høre hva andre her har opplevd, og hva høye hcg-verdier kan skyldes. Til sammenligning har jeg funnet en tabell her:

http://www.uus.no/labus/index.asp?B...ske%20unders%F8kelser%20ved%20Oslo-sykehusene

Der står det at hcg tilsvarende uke 3-4 skal ligge på 3-156, mens jeg hadde ca 2400, som er nærmere uke 5 (101-4870).

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Om han har tvillinger i har ikke noe å si om dere får tvillinger. Det ligger hos deg. ;)

MEN mulighetene for eneggede er jo alltid der. Tror du bare produserer mye hCG jeg :) Hva sa legen da?

Legen har ikke sagt noe på det. Jeg fikk bare resultatene tilsendt. Frister meg å spørre. Håper det ikke er noe galt...

❤️❤️

Det kan vel bare bety bra at du har høy hcg nivå? Enten lengre på vei enn du trodde, eller tvillinger ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja for det var litt rart at mannen merket forandringene på meg allerede 4 dager før ikm...

❤️❤️

Back
Topp