Ikke verst Er han høy, eller er det mi som er lav med sine 80? Ho er 20 måneder.4 dager før 23 mnd, veier han 12,3kg og er 90cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst Er han høy, eller er det mi som er lav med sine 80? Ho er 20 måneder.4 dager før 23 mnd, veier han 12,3kg og er 90cm
Fikk beskjed om at han er lang, men det var i normalen rundt 2 år var 85,5cm på 18 mnd kontrollIkke verst Er han høy, eller er det mi som er lav med sine 80? Ho er 20 måneder.
Noen er mindre enn andre også Men er det noe problematikk rundt det, eller går det sakte og sikkert oppover?
Jeg er lav selv altså så hun blir nok ikke veldig høy [emoji14]Fikk beskjed om at han er lang, men det var i normalen rundt 2 år var 85,5cm på 18 mnd kontroll
Er så herlig vettu! [emoji171]6mnd kontroll idag.
66,5 cm lang 7,720 kg og 43,6 cm rundt hodet.
Hun har tatt igjen lengden og ligger mellom 50 og 75 percentilen på lengde i forhold til ukorrigert alder.
Har du prøvd den høydemåltesten på bv? den stemte på både samboer og meg. Fikk opp at poden blir ca. 180cm når jeg skrev inn barnefar og meg spennende å se om det stemmerJeg er lav selv altså så hun blir nok ikke veldig høy [emoji14]
Vært mye problematikk rundt storebror sin vekt. Han veide 8,7 i februar også begynte han plutselig å gå ned i vekt. Var nede i 7,7 før det snudde. Vært til utredning på sykehuset for div sjeldne sykdommer, heldigvis viser det seg at han bare har veldig høy forbrenning (som sin far). Så etter at han har fått mye mer energitett mat har vekta endelig snudd og sist kontroll på sykehuset for 2 uker siden viste 8,7 kg og 77 cm (16 mnd, 15 mnd korrigert). Fått en god baby mage, Noe han aldri har hatt før Så nå ligger han akkurat innenfor nedre normal området og følger sin kurve.