Høy vogn

Ville bare si litt godt om Trailz alikevel jeg da. Er enig i at sportsdelen ser litt rar ut, men det er en vanesak.
Vi har trilla hver dag i all slags føre, og pappaen er også veldig fornøyd. Jeg er 170 og han er nærmere 2 meter.
Den er stabil, sportsdelen kan vendes begge veier (Veldig viktig for oss da en vogn hvor sportsdelen er vendt bort fra oss er utelukket, først nå ved 2 års alder vi har begynt å snu den til tider). I tillegg er det med babypute i sportsdelen, det er kjekt hvis man har en nysgjerrig baby sånn som vi hadde som vil opp for å se tidlig.
Vi var innom barnas hus her forleden dag og mens vi venta på hjelp så vi litt på vogner, og alle andre var for lave til pappaen. Greit at mange kan justere håndtaket, men det positive med trailz er jo at barnet kommer så høyt opp. Det har de i barnehagen også skrytt av, at det er så deilig med en høy vogn for å ta barnet inn/ut av vogna. I tillegg til at det er flott for kontakten mellom den som triller og barnet :)
Da blir det faktisk Trailz likevel [emoji7] Samboeren syns ikke den tok for stor plass i bilen, pluss at vi fant en på salg, skal kjøpe idag!
Vordende besteforeldre som skal betale for vogna, og de syntes ikke 10000 var mye [emoji85][emoji1]

Da blir det faktisk Trailz likevel [emoji7] Samboeren syns ikke den tok for stor plass i bilen, pluss at vi fant en på salg, skal kjøpe idag!
Vordende besteforeldre som skal betale for vogna, og de syntes ikke 10000 var mye [emoji85][emoji1]
Vi er kjempefornøyde med vår! Håper dere også blir det :D

Så bra! Håper dere blir fornøyde dere også :)

Håper dere får masse glede av vognen! Det er noe eget med å ha babyen sin så nære som i Trailz :Heartred Vi har en reisevogn i tillegg. Kjekt å slippe å ta med hele vognen når vi skal på tur, men jeg savner alltid det å ha lille nære.

Jeg elsker trailzen min <3!!! Brukt den i 4mnd nå. Ble så overrasket når jeg åpnet esken med sportsdelen i går, ante ikke at det fulgte med nyfødtinnlegg. Mulig dette er vanlig i nye vogner, men det ante ikke jeg hvertfall [emoji23] Jenta her har HATET å ligge i vogn siste mnd. Bare skrik og sprelling. Testet ut sportsdelen på en kort trilletur i dag, og blidere jente på tur har jeg ikke sett på lenge! Hun ligger nesten like flatt som i bagen, bare med litt mer helling. Genialt!

Buggaboo sine er vel relativt høye. Har Buffalo selv, men den er utgått... men tror det er kommet en erstatter.

Back
Topp