Høy vannføring ?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har jo melk selvom jeg ikke kan amme, og jeg tisser mye!! Etter fødselen. Det er bare skikkelig høy vannføring her i kroppen min :p flere som "sliter" med det? Jeg har tørre lepper og er kjeeempetørst hele tiden. Kom til å tenke på at det kanskje er derfor jeg har hodepine.

Melka er nesten borte og jeg tisser ikke mer enn vanlig, men jeg er også fryktelig tørr på leppene! Smører ofte men det blir liksom ikke borte:o den tørstheten jeg hadde som gravid er også borte.

Mine har p vert veldig tørre :/ er på bedringens vei nå. Men jeg er konstant tørst :/ drikker mye mere nå enn før :)

Er tørst hele tiden og må tisse hele tiden som gjør kjempe vondt så da prøver eg å drikke mindre, like mye tissing for det. Og tørre lepper ja!

Veldig tørst, tørre lepper og en del vondt i hodet her og! Var så flink å drikke masse på sykehuset men med en gang jeg kom hjem glemmer jeg!

Veldig tørst og tørre lepper her og! Har ikke gitt seg etter 2,5 uke ;)

Godt det er normalt da :) har også begynt å slite med nattesvette, kjempeekkelt.. Googlet, og noen løet med det i 5 mnd etter fødselen!

Når eg kom igjen frå sjukehuset rann kg av, og det trur eg var mest væske. Litt meir normalt no, men viktig å drikke mykje merkar eg.

Back
Topp