høy puls

Hope2016

Andre møte med forumet
Hei,

Er i uke 14 og har de siste 2-3 ukene hatt høy puls.Verst når jeg skal legge meg.Pulserer over alt og får ikke sove.Prøver å puste dypt og ikke bekymre meg over det men det er ganske irriterende.
Når jeg ligger stille ser jeg magesekken som om jeg har spist hjertet mitt :grumpy:
Har også følt litt ubehag mellom brystene som om spiserøret er meget irritert.
Husker jo ingenting med de andre barna..som å være gravid første gang :shy:

Har det ganske likt. Jeg har bare tenkt at det har hatt sammenheng med lavt blodtrykk men hjalp litt med høyere pute

Et av symptomene på lavt er anfall av høy puls og hjertebank.. Legen mente at en pute under bena kunne hjelpe men hjalp ikke her ;)

Bår blodtrykket er lavt må hjertet pumpe fortere for å blodet rundt. Kan være en idé å få det målt kanskje? :)

Bår blodtrykket er lavt må hjertet pumpe fortere for å blodet rundt. Kan være en idé å få det målt kanskje? :)

Har målt og det var normalt tror jeg.
I dag var det 128/75
Pulsen 95

Men ser et mønster at dette særlig skjer etter mat.Har også en forkjølelse på gang og sår og vond hals.Vet ikke om det påvirker dette.
Men so sagt mistenker den træge fordøyelsen.

I dag var det 128/75
Pulsen 95

Men ser et mønster at dette særlig skjer etter mat.Har også en forkjølelse på gang og sår og vond hals.Vet ikke om det påvirker dette.

I dag var det 128/75
Pulsen 95

Ah, det er jo normalt trykk. Det er jo også normalt at pulsen øker ila svangerskapet for å ta unna det ekstra blodvolumet. Kan nok hende fordøyelsen er en synder ja.

Jeg hadde ganske lavt på siste kontroll.. 110/55.. Blir greit å ta det igjen etter nyttår og håper det er normalt da :)

Back
Topp