Høy puls??

*Fjellgeita*

Glad i forumet
hei dere..!
Noen fler enn meg som har høy puls om dagen? Noen kvelder (og akkurat nå også faktisk) kan jeg "høre" bankingen av pulsen min, det er nesten litt ekkelt.
lurer på om jeg skal ringe Jordmor og forhøre meg om dette, kan ikke huske jeg hadde det i de forrige svangerskapene mine?

Noen som har erfaring???

huff..ja..gjett om..men har lavt blodtrykk da..så da er det sikkert greit...

Jeg har hatt kjempehøy hvilepuls... Den har ligget på 96 på det laveste. Har vært helt oppe i 134...!![8|]
Skikkelig hjertebank! Men har snakket med legen, fått beskjed om å ta det med ro og prøve å bevege meg litt når det kommer sånn..
Kroppen jobber intens i perioder.[:)]

Får det noen ganger når jeg ligger i senga om kveldene, ja. MEN; jeg har kjent på pulsen min samtidig som jeg "hører" den slå fort, og jeg har faktisk ikke like høy puls som det jeg hører. Så ikke vet jeg hva det kan være;)

jepp[:)]
pulsen gallopperer avgårde titt og ofte

Huff ja.. jeg får frytelig høy puls i blandt. Særlig vist jeg driver med husarbeid. Hender at jeg blir litt svimmel og fryktelig tungpusta også.. Ubehagelig.. [8D]

Jeg har forhørt meg om det, og jeg fikk til svar at det er nerver og pulsårer i ryggen som lettere blir berørt/litt klemt av at kroppen forandrer seg, derfor kjenner man pulsen lettere. Det ble kanskje litt rart forklart....

ok så bra!
Jeg har veldig lavt blodtrykk, så det er nok ikke farlig -er bare litt "snodig" og litt merkelig følelse liksom
Men føler meg veldig bra ellers, så det er sikkert ikke farlig...

takk for svar jenter!
Dere er toppers!!![:)]

Har ikke høy puls, men har heller problemer med "kraftig" puls. Samboeren min kan se pulsen min på utsiden av kroppen min [;)] Men dette har jeg alltid hatt, og det har faktisk roet seg en god del nå i slutten av svangerskapet 

Back
Topp