Høy mage og ubehag

BølleFrø05

Forelsket i forumet
Hei dere,
Jeg har de siste to ukene blitt mer tungpustet og svimmel. Maten legger seg også bare på toppen, og det er ikke plass til mye annet nedi der:rolleyes:
BH'en klarer jeg ikke lenger, da jeg føler at den bidrar til dårlig pust. Magen er høy så høy at puppene liksom bare hviler på den:wtf: flere som har det likt? Kan ikke huske at det skjedde så fort med førstemann. Jeg er i uke 26+2 i dag, og jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal gå.... Vært inne på tanken å ringe fastlegen, men han får vel ikke akkurat senket magen, så jeg droppet det;) kan legge til at jeg har astma, så når pusten blir tung kan jeg bli litt stressa..
#3månederigjen! :banghead:
 
Bh, hva er det? Jeg kan ikke bruke det lenger pga som du sier, jeg får ikke puste ordentlig. Magen min er også høy. Jeg hadde ikke sånn mage i tidligere svangerskap og kan ikke huske å ha disse problemene da. Den synker jo litt mot slutten så forhåpentligvis blir det bedre. Små måltid og null klær som strammer hjelper en del.
 
Bh, hva er det? Jeg kan ikke bruke det lenger pga som du sier, jeg får ikke puste ordentlig. Magen min er også høy. Jeg hadde ikke sånn mage i tidligere svangerskap og kan ikke huske å ha disse problemene da. Den synker jo litt mot slutten så forhåpentligvis blir det bedre. Små måltid og null klær som strammer hjelper en del.
Ja, håper den detter ned snart... For dette er rett og slett ubehagelig :( jeg får Google litt om når magen synker, for det hadde jeg rett og slett glemt siden sist :D
 
Har brukt amme-bher lenge jeg :bag:
Puppene er enorme og magen er allerede stor.. klær eller bh som strammer gjør at jeg ikke får puste, ja.. gleder meg til å være ferdig med det her i oktober :facepalm:
 
Ja, håper den detter ned snart... For dette er rett og slett ubehagelig :( jeg får Google litt om når magen synker, for det hadde jeg rett og slett glemt siden sist :D

Første min festa hodet i uke 31. Tror magen sank litt da. Men det er jo 100 år siden så hukommelsen kan svikte haha
 
Veldig høy mage jeg også!:woot: Konstant tungt å puste! Det har vært sånn i noen uker allerede. 25+5 i dag. Kan ikke huske at det ble sånn før mot slutten sist...:wideyed:
 
Hos meg er den både høy og lav. Jeg er kort i kroppen, så baby kan sparke meg nede i magen samtidig som hun header i ribbeina mine. Jeg må kle av bh med en gang jeg kommer hjem. Når jeg sitter må jeg sitte litt bakoverlent på en måte.
 
Back
Topp