Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre!Ja, jeg ligger på 37,3-37,6. Har gjort det siden eggløsning. Er også 36,5 til vanlig.
Samme her..Ja, høy temp.
Føler meg småsyk.
Samme her!
Eller, jeg vet ikke helt hva normaltemperaturen min er for den svinger fra 36,1 til 37,0, men nå har den stabilisert seg på 37,0.
Skjønner at det bare er å ta dette som et godt tegn!
Er det slik at temperaturen stiger utover i graviditeten eller holder den seg konstant?
Tror den skal være litt høyere enn normalt hele graviditeten, men tror ikke den skal stige mye mer enn det den har gjort allerede, men går vel litt opp og ned.
Har fått beskjed om at den ikke skal være over 38.5 for da er det feber og man skal ikke ha mye feber når man er gravid
Vet denne tråden er gammel men jeg må vise min. Jeg føler jeg har gått opp i temperaturJeg har en temperatur på ca 36.8 til vanlig, nå ligger den på 37.5- 37.7, men legen sa at det var helt normalt at temperaturen steg og det var bevis på nok progesteron eller noe sånn og det er jo en bra ting men gravide bør ikke ha en temperatur over 38.5