Høy hCG uten symptomer

Iva82

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei! Jeg har lang historie med SAer og MAer, har fått 2 barn og har vært gravid 12 ganger. Jeg hadde positiv gtest i slutten av april, og er 5+4 idag. Jeg har også mistet alle symptomer og siden jeg kjenner kroppen min jeg er sikker at det blir ingen baby fra denne graviditeten. Jeg har vært hos fastlege og tok hCG på tirsdag og torsdag. Har sett resultater på furst og venter at hun ringer meg. Første var 4+5 2700 og andre 5+0 7500. Det høres ikke normalt ut, er det andre som hadde lignende erfaringer med høy hCG og ingen symptomer?
 
Last edited:
Hei! Jeg har lang historie med SAer og MAer, har fått 2 barn og har vært gravid 12 ganger. Jeg hadde positiv gtest i slutten av mai, og er 5+4 idag. Jeg har også mistet alle symptomer og siden jeg kjenner kroppen min jeg er sikker at det blir ingen baby fra denne graviditeten. Jeg har vært hos fastlege og tok hCG på tirsdag og torsdag. Har sett resultater på furst og venter at hun ringer meg. Første var 4+5 2700 og andre 5+0 7500. Det høres ikke normalt ut, er det andre som hadde lignende erfaringer med høy hCG og ingen symptomer?
Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid ned tvillinger.
Så heier på deg:D:Heartbigred
 
Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid ned tvillinger.
Så heier på deg:D:Heartbigred
Takk :) Legen ringte og sa at det er veldig fint stigning men sa ikke mer. Jeg må bestille privat TUL så snart som mulig selv om det kan bli litt tidlig å se hjertebank. Og jeg har spist salami og litt av ikke gravid vennlig ost :bored: Ja, sånn det er.
 
Last edited:
Takk :) Legen ringte og sa at det er veldig fint stigning men sa ikke mer. Jeg må bestille privat TUL så snart som mulig selv om det kan bli litt tidlig å se hjertebank. Og jeg har spist salami og litt av ikke gravid vennlig ost :bored: Ja, sånn det er.

Den salamien og osten kan du bare glømme, dere deler ingenting enda så ingen skade skjedd.
Lykke til! :)
 
Hadde TUL igår 6+5 og har sett og hørt hjerteslag. Det er ett foster hehe, og jeg er bare litt kvalm :)
 
Back
Topp