Høy hcg-nivå, men ikke stigning

Her har du fått mange gode og fornuftige svar fra damer med peiling, og jeg er enig! Godt at du har fått TUL, du må oppdatere oss❤️

Godt å høre fra noen med erfaring av det samme. Har fått TUL på fredag(31.07) og blitt betydelig roet ned. Takk for gode ord og støtte fra dere alle:Heartred

Så flott at du har fått time for TUL! :) Vi krysser alle fingrene for deg ❤

Er spent på dine vegne foran morgendagen❤ Du får ha masse masse lykke til og oppdater oss gjerne ❤

Ønsker deg masse lykke til! :Heartred:Heartred:Heartred

Lykke til!! Håper alt er fint på tul ❤️

Hei allesammen! Og takk for alle lykkeønskningene:happy:

Jeg fikk se en 9uker gammel liten bønne med et godt og sterkt hjerteslag som lå inni livmoren igår. Alt så bra ut:Heartred

nå blir det bytte av fastlege på meg, men jeg tenker å gi legen som gav meg denne beskjeden en tydelig tilbakemelding!

igjen tusen takk for all støtte og tilbakemelding de siste par dagene. Det har gjort ventetiden litt mindre uutholdelig:happy:

Hei allesammen! Og takk for alle lykkeønskningene:happy:

Jeg fikk se en 9uker gammel liten bønne med et godt og sterkt hjerteslag som lå inni livmoren igår. Alt så bra ut:Heartred

nå blir det bytte av fastlege på meg, men jeg tenker å gi legen som gav meg denne beskjeden en tydelig tilbakemelding!

igjen tusen takk for all støtte og tilbakemelding de siste par dagene. Det har gjort ventetiden litt mindre uutholdelig:happy:

Åh, så utrolig godt å høre! ❤ Gratulerer med en sterk liten spire i magen :D Veldig smart å gi legen en tilbakemelding før du bytter :happy:

Så bra, gratulerer! :love2 Godt og viktig av deg å gi tilbakemelding på hennes inkompetanse!!

Back
Topp