Høy feber

Puddingen

Forelsket i forumet
Feberen min blir stadig høyere fordelt på tre dager. Nå målte jeg nettopp 39.0. Har ringt legevakta og de vil ha meg opp i morgen tidlig hvis den ikke går ned. Jeg er 9+0 i morgen og har lidet meg gjennom en MA og SA. Krysser fingrene for meg selv at dette går bra [emoji22]

Har du noen symptomer som henger sammen med graviditeten da? Kanskje bare influensa eller annen bakteriell sykdom?

God bedring [emoji173] drikk mye vann , hold deg i sengen [emoji16] sender deg en klem [emoji173]

Har du tatt paracet for å få ned feberen? God bedring, det er noe ekstra dritt å være syk når man er gravid!

Har du noen symptomer som henger sammen med graviditeten da? Kanskje bare influensa eller annen bakteriell sykdom?
Det er nok det ja. Derfor jeg skal til legevakta i morgen for å ta blodprøver. Etter flere ufrivillige aborter så har jeg litt panikk for at det skal skje igjen. Så jeg syns det passer dårlig med høy feber i denne sårbare tiden selv om det ikke skal ha noe betydning for svangerskapet!

Har du tatt paracet for å få ned feberen? God bedring, det er noe ekstra dritt å være syk når man er gravid!
Har tatt paracet ja. Men den stiger igjen etter noen timer. Vi får se hvordan tempen er i morgen når jeg våkner. Er den fortsatt samme eller høyere reiser vi til legevakta [emoji5]️ tusen takk!

Ser ut til at feber for denne gang går nedover, våknet til 38.0. Normal tempen min er under 37.5 så vi nærmer oss [emoji4] men er det noe å anbefale for vond hals og slimete hoste? Jeg hoster opp grønt/brunt slim. Jeg drikker hjemmelaget te med ingefær, sitron og honning. Det hjelper litt [emoji4]

Så gøy! Selv om det er veldig lite er det utrolig fint å se at hjertet faktisk banker [emoji176]

Så godt å få se hjertebank! Men jeg håper virkelig ikke du fikk antibiotika mot virus, i så fall må legen din få deng! [emoji35]

Back
Topp