Høy feber

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hær har lillemann hatt høy feber siden fredag. Men ikke noe annet en feber. Han har vert oppe i over 40 grader. Da får han selfølgelig paraseth. Men hva gjør at han får så høy feber?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis man har så høy feber i mer enn 3 dager, så må man til legen. Hvordan
er allmenntilstanden? Ville bestilt time med en gang jeg da..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis man har så høy feber i mer enn 3 dager, så må man til legen. Hvordan
er allmenntilstanden? Ville bestilt time med en gang jeg da..

Sign :-) Greit å få sjekket det ut...sikkert noe kroppen jobber med, greit å vite hva :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Trur det kan være mye rart. Lillebror har ofte feber uten noen andre symptomer. Men aldri 40.. ville tatt en tur til legen:) god bedring:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag har han plutselig blitt feber fri. Han var veldig daff å ville bare ligge på meg og slappe av å sove. Når han fikk paraseth kviknet han till å lekte på gulvet. Merkelige greier. Ringte legevakta på Lørdag men de sa bare at siden han reagerte så bra på paraseth å han drakk vann var d nokk ingen ting. Bare utrolig merkelig? Plutselig var det 40 i feber å ingen symptomer på noe? Skjønner ingen ting. Så var det plutselig over igjen.

Huff. Får bare følge med. Godt at det ordnet seg til slutt :)

I dag har han plutselig blitt feber fri. Han var veldig daff å ville bare ligge på meg og slappe av å sove. Når han fikk paraseth kviknet han till å lekte på gulvet. Merkelige greier. Ringte legevakta på Lørdag men de sa bare at siden han reagerte så bra på paraseth å han drakk vann var d nokk ingen ting. Bare utrolig merkelig? Plutselig var det 40 i feber å ingen symptomer på noe? Skjønner ingen ting. Så var det plutselig over igjen.

Barn kan få veldig høy feber uten noe særlig grunn. Det er jo di barna som får lettere høy feber enn andre barn i tillegg, dette kan føre til at barnet får skyhøy feber av noe du kanskje hadde følt det litt pjusk men egentlig ikke syk av. Når jeg var liten fikk moren min alltid beskjed av legen å ikke måle temperaturen så lenge vi ikke virket syke. Det er almentilstanden som avgjør om man bør dra til lege eller ikke.

Da fikk vi svar på feberen. Han har den 4 barnesykdom. Dukka plutselig opp utslett hær å. Jaja da va vi ferdig med den :-)

Da fikk vi svar på feberen. Han har den 4 barnesykdom. Dukka plutselig opp utslett hær å. Jaja da va vi ferdig med den :-)

Fortsatt god bedring! :-)

Så bra dere fant ut av det:) og veldig greit å være ferdig med;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp