Høy feber første trimester

Bønnelus

Flørter med forumet
Hei alle mammaer:p

Jeg ligger nå på tredje dagen med høy feber, kraftige muskelsmerter, null energi og sår hals/hodepine.

Har i tillegg ikke fått i meg noe mat siden søndag..

Begynner såklart å bli litt stresset over at dette kan påvirke den lille i magen, og trenger sårt noen hyggelige historier :anyone:rolleyes:

Noen som har opplevd influensa-lignende tilstander over lengre tid, og at det allikevel har gått bra?

Skal sies at jeg skal til legen i morgen, da dette virkwlig bekymrer meg..
 
Ingen erfaring men vet at det er viktig at du tar Paracet for å få ned feberen! :) God bedring ❤️
 
Hei alle mammaer:p

Jeg ligger nå på tredje dagen med høy feber, kraftige muskelsmerter, null energi og sår hals/hodepine.

Har i tillegg ikke fått i meg noe mat siden søndag..

Begynner såklart å bli litt stresset over at dette kan påvirke den lille i magen, og trenger sårt noen hyggelige historier :anyone:rolleyes:

Noen som har opplevd influensa-lignende tilstander over lengre tid, og at det allikevel har gått bra?

Skal sies at jeg skal til legen i morgen, da dette virkwlig bekymrer meg..

Ta paracet og drikk mye vann, så går dette helt fint. Mange som nesten ikke får til å spise og spyr mye hele graviditeten, men forsøk gradvis med noe som frister. Smoothie eller yoghurt feks er fint. Næringsdrikke fra apotek kan du også sjekke ut, da er det hvertfall mye innhold per slurk ;)
Spis gjerne salte kjeks eller saltpinner for å binde vannet i kroppen.
Influensa som gravid er av større risiko i tredje trimester.

God bedring
 
:Heartred
Ingen erfaring men vet at det er viktig at du tar Paracet for å få ned feberen! :) God bedring ❤️

Ta paracet og drikk mye vann, så går dette helt fint. Mange som nesten ikke får til å spise og spyr mye hele graviditeten, men forsøk gradvis med noe som frister. Smoothie eller yoghurt feks er fint. Næringsdrikke fra apotek kan du også sjekke ut, da er det hvertfall mye innhold per slurk ;)
Spis gjerne salte kjeks eller saltpinner for å binde vannet i kroppen.
Influensa som gravid er av større risiko i tredje trimester.

God bedring

Tusen takk for svar:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
Last edited:
Back
Topp