Høy eller lav, hva føler du deg som

175 og er stort sett høyere enn resten av venninnegjengen. Ikke noe jeg tenker på i hverdagen da :-)

Regnes vel som høy med 173cm, men føler meg ganske normal. Er ikke blandt de høyeste.

Føler meg lav. 165 cm.

Helt normal, 175 cm ;)

Har to venninner på ca 160cm begge to, men bare hun ene tenker jeg som lav. Jeg vet ikke hvorfor. Hun har en "lav" personlighet på en måte. Uten at det er negativt!!!

Selv er jeg ca 170cm og føle meg gjennomsnittlig [emoji4]

Høy. 180

Er 179 (Og som regel høyere siden jeg ofte bruker høye hæler)men føler meg ikke høy med mindre jeg står ved siden av noen som er veldig lave :)

Er 159, og føler meg lav [emoji23][emoji13]

Sammenlignet med min 8 år gamle sønn som allerede er 137 cm [emoji23][emoji13] Han når meg over skuldrene nå [emoji23]

Og samboer er 188, så lav der og.

Ellers føler jeg meg ikke så lav [emoji6]

Jeg er 183. Jeg er høy, og føler meg høy. Alt for høy, alle andre er jo kortere enn meg :(

Før følte jeg meg høy, nå føler jeg meg akkurat passe :happy: 172 cm

Jeg er ca 174 cm, følte meg alltid fryktelig høy i ungdomstiden og tidlig i 20-årene, men ikke nå lenger. Nå føler jeg meg helt midt på treet [emoji4]

168 og følte meg altid høy under oppveksten siden jeg også var veldig slank. Det og at vennene mine var mye lavere enn meg :P

Er 165 cm og føler meg absolutt ikke høy, nei ;). De fleste venner og bekjente er høyere enn meg. Snart tar nok min 11-årige sønn meg igjen også.... Han er nemlig lang!

153, så er både lav og føler meg lav. Spesielt om du står i butikken og varen du skal ha er på øverste hylle, samme på kjøkkenet...:hilarious: Kunne godt tenkt meg å være ca 160! Men, jeg når da i det minste bakken om ikke annet:D

Lav, eller helt midt på treet :) Nå omgås jeg stort sett bare jenter som er like lave som meg da [emoji14]

Er vel høy jeg da med mine 1,78 ;)

Back
Topp