Høy eller lav, hva føler du deg som

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Føler du deg høy eller lav?

Jeg er ikke lav med mine 168 cm, men har alltid følt meg lav siden mine søstre er veldig høye (175 Og 182)

Jeg er 157 cm, har aldri følte meg høy men føler meg ikke lav sånn i hverdagen. Men når jeg går med venner som er 20 cm+ høyere enn meg, så føler jeg meg lav Haha

Er 162cm og føler meg egentlig ikke lav, men de aller fleste jeg kjenner er høyere enn meg. Samboer er 196, så lav i forhold til han :p

Kommer an på situasjonen. Jeg er 174, men er lavest i søskenflokken på 4. Er stort sett høyest i sosiale settinger med venninner og på jobb.

Føler meg perfekt :) 167, og opplever selv at jeg helt gjennomsnittlig eller litt over det høy.
Tror det har litt med at jeg er oppvokst i nord, hvor gjennomsnittet er litt lavere enn på østlandet.

I hverdagen føler æ meg egentlig ganske normal, men er ofte blandt de høyeste når æ e med venninner. E 175 cm.

165 men føler meg lav Pga min veldig spinkle kropp. Ser ut som en fjortiss V siden av de andre foreldrene i barnehage og skole.

Jeg er 179. Føler meg ikke lav, naturlig nok. Men føler meg ikke høy heller. Går med høyhælte sko hvis jeg vil det, uten at jeg føler meg som en kjempe.

Jeg er høy, men føler meg ikke så lang som jeg gjorde før. Hadde jeg klart å få av litt vekt hadde jeg sikkert også sett lengre ut.

Elsker høyden min, er 1.82. ☺️

Føler meg lav og har alltid gjort det. Er 166 og har kun en av fire søsken som er lavere enn meg. Ingen tror meg når jeg står ved siden av lillesøstra mi og sier jeg er storesøstra :P ho er 170-og noe.

Back
Topp