Høy eller lav dose hormoner med lav amh?

Bkno2045850

Andre møte med forumet
Hei, har noen erfaring med å ta lav dose hormoner med lav amh eller har prøvd både høy og lav dose hormoner?
Jeg har hatt ett forsøk med maks dose, fikk kun ut 3 egg og et ble befruktet og satt inn, men hadde dårlig kvalitet. Ble faktisk gravid men mistet det med en gang. Legen foreslår å prøve lav dose hormoner i stedet, men jeg forstår ikke helt at det kan gi bedre resultat? Amh er kun på 1.
 
Jeg har høy amh men har likevel hatt kjempeforskjell på samme dose også, det er forskjell fra syklus til syklus på hvor mange folikler kroppen tar med fra start.
 
Jeg har høy amh men har likevel hatt kjempeforskjell på samme dose også, det er forskjell fra syklus til syklus på hvor mange folikler kroppen tar med fra start.
Hm, ja, har du opplevd å bli satt på annen dose? Jeg tenkte kanskje det var smart å prøve samme igjen for å se om forrige var en dårlig syklus. Legen er veldig åpen på alle muligheter.
 
Hm, ja, har du opplevd å bli satt på annen dose? Jeg tenkte kanskje det var smart å prøve samme igjen for å se om forrige var en dårlig syklus. Legen er veldig åpen på alle muligheter.
Nei, men blir ny klinikk nå så kanskje jeg får noe helt annet. Vet UNN Tromsø nesten alltid bytter medisiner hver runde for å ikke gjenta noe som ikke gikk.
 
Hadde høy dose ved amh på 1. Fikk ut 10 egg og ble gravid på første forsøk:)
 
Jeg har lav amh og har prøvd ut begge deler.
Mest egg ut har jeg fått ved lav dose. Dvs fire egg, ikke voldsomt, men jeg har kun fått ut to eller de har 'stukket av' når jeg har hatt høy dose. En gang gikk jeg på 600ie puregon, 300 morgen og 300 kveld. Det ble ingenting av det...
 
Back
Topp