Høstsko

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
Hvor kjøper dere dette? Var på shopping i dag. Men det er jo håpløst å få tak i sko mellom 21 og 25 grrrr

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Bruker vanlige joggesko, eller har kjøpt Adidas høstsko på XXL til eldste de siste årene når temperature har vært nærmere 0. Fornøyd med de, og ho er mye ute i bhg.
 
kjøpte litt tykke joggesko som hun har plass til ull sokker i.
tenker at det og gummi støvler holder lenge for de høst skoene jeg har sett på "lavpris" butikk er over 500 kr! og blir da fryktelig dyrt med alt til høsten og vinteren

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Her satser jeg på at goretex joggeskoene holder. Kjøpte str 23 tidligere i sommer, men de er litt for store med vanloge sokker i, og 22 som hun har blir for små med tykkere sokker. ;-)
Så da regner jeg med at 23 blir passe med tykke sokker i ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Har ikke kjøpt ennå...:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt goretex joggesko på XXL, viking sko. Utrolig fornøyd med dem. Lillegutt hadde hoppet i en sølepytt i dag, og var like tørr:)
Og så har jeg kjøpt dock boots og en type cherox fra Coop obs. Litt tidlig å bruke i dem enda, men greit å ha i hus:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kjøpte på torsdag overgangssko på shoe Day. De er litt fora og har sympatex? i seg. Kosta 399 :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har viking Gore tex joggesko og vanlige gummistøvler fra Bisgaard som vi bruker til det blir kaldere.
Da har jeg Dock boots/vintersko.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpte viking goretex høstsko på eurosko tror jeg det var. Dyrt, men tar det igjen litt med å vente til 2 for 1 tilbudet på skoringen å kjøper 2 par viking vintersko da. De kommer alltid med det tilbudet på høsten.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke kjøpt enda. Men må vel få gjort det om ikke lenge :)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app
 
Back
Topp