høstsko

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
begynt å tenke på litt sånn høstsko jeg...

noe å anbefale?
som ikke koster halve rævva??

ORIGINAL: heart86

henger meg på denne for litt råd og tips[:)]

Ikke kommet så langt enda nei, så henger meg på denne jeg også [:)]

Vi har kjøpt viking goretex sko te høstsko..! Passa godt te min som har litt høy rist!! Også e dæm ikke heilt lav som vanlige joggesko, men heiller ikke høyt oppå leggen!! og uten for - perfekte høstsko!![:D]

MEEEEN.. dæm kosta væll strengt tatt halve rævva...[8|] 599,- heldigvis får vi aillt av sko av oldemora

ORIGINAL: tuppa86

Vi har kjøpt viking goretex sko te høstsko..! Passa godt te min som har litt høy rist!! Også e dæm ikke heilt lav som vanlige joggesko, men heiller ikke høyt oppå leggen!! og uten for - perfekte høstsko!![:D]

MEEEEN.. dæm kosta væll strengt tatt halve rævva...[8|]

Har kjøpt viking gore tex joggesko, de som går til ankelen (Høyeste av de). Kjøpte de på xxl til en pris av 449 kr.

MEEEEN.. dæm kosta væll strengt tatt halve rævva...[8|] 599,- heldigvis får vi aillt av sko av oldemora

Slike har jeg brukt å kjøpe til storesøster, kjøper nok til begge to i år[:)]
Så heldige dere er å får av oldemor da[:)]

Samme som vi har kjøpt! Helt geniale [:)]

Vi har også kjøpt Viking goretex til 599 kr.
I butikken anbefalte hun goretex framfor skinn, fordi de transporterer ut fukten bedre.
De er geniale nå som det er litt vått i gresset om morran og litt kaldere i lufta.

Jeg tenkte å kjøpe et par til, men i Sverige. De svenske skoene Kavat har jeg fått anbefalt av flere. En får kjøpt de i Norge og på nettet, men jeg tenkte å spare på kursen.

Er desverre ikke lett å finne gode sko til under 500kr til de små. Helt syke priser egentlig

jeg kjøpte i dag!!!
SVINDYRT[&:]
kjøpte ecco gore-tex høst sko! vanntette!
699 kr[:'(]
men de var veldig fine da! og veldig gode å gå i! og i og med at mini ikke klarer å gå med gummistøvler så hadde vi ikke så stort valg! måtte kjøpe vanntette og da blir det fort gore-tex da! og det KOSTER

Har kjøpt Viking Goretex vi og, sånne litt høye, fikk de på tilbud på XXL til 299,- [:)]

så på face at barnihagen.no hadde noen reimasko på salg...
men med frakt så er det jo like dyrt....

hrmf at jeg ikke har xxl nærmere.!

har de så små størrelser på sporten??

tenkte å reise å se etter sko etterpå.
er sånne villmarksdager her i helga, kanskje de har noen tilbud :)

Back
Topp