Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har også god tro på ullEr like uerfarne som degmen har fått med meg at ull er et must. Liker ikke ull selv, det klør. Så da foretrekker jeg joha sine ull plagg med enten bomull, silke eller bambus på innsiden og ull på utsiden. De er like varme og gode som ren ull sier de. Og for ei med meget sart hud er det gull
så ville jeg hatt en vinterdress, og krabbesko hvis barnet ikke går. Der har jeg kjøpt reima sine pose sko og et par med stonz. Lue, votter osv. Ellers kommer jeg til å bruke vanlige klær og bare ta på ull eller fleesdress utenpå når vi skal ut å kjøre tur og bare inn og ut av bilen
![]()
Hvordan vognpose da? Vi har Voksi Urban, er den for tjukk?VognposeDet er kjekt når gradene er under 5, synes jeg. Og masse ull. Både tynnere plagg, og tykkere dresser. Vindtett lue, vanntett parkdress eller regntøy.
Til de minste synes jeg hel dress er best, dvs ikke todelt. Litt lunere.
Har god erfaring med Hust&Claire-bambus, Joha-ull, Lillelam-ulldress (ikke testet i bhg, hadde ikke turt det til den prisen), Polarn O Pyret yttertøy, Reima yttertøy, Molo yttertøy, Ticket To Heaven regntøy, Celavi regntøy, Kavat sko, Viking sko. Til de som går.
En fleecedress er også kjekt å ha, synes Stormberg har hatt god fleece, XXL og.
Den duger og er det beste du fårHvordan vognpose da? Vi har voksi Urban, er den for tjukk?
Takk for gode, konkrete tips!![]()

Ja, er det jeg tenker!Den duger og er det beste du fårNÅ angrer jeg på at jeg solgte min (men hadde to stk liksom
). Jeg ville ikke gått til innkjøp av en tynnere "høstpose", ser ikke helt vitsen selv om det selvsagt er et valg man må ta selv. Når det er for varmt for voksi og lignende, kan man bare ha på en fleecedress og et teppe eller noe. Jeg bruker det om dagen, når det er rundt 10 - 15 grader, og surt ute.
Ellers blir det jo litt flere innkjøp når barna begynner å gå, da, vindtett jakke o.l.
Så deilig ut!Jeg elsker ullsettet fra Lanullva. Et norsk merke, "strikket på luft og kjærlighet". Det koster litt for et sett, men det varer leeeenge i og med at det vokser med babyen/tilpasser seg. Beste ullsettet vi har! Det er helt fantastisk når det kommer til å ta til seg fuktighet feks. Sjeldent jeg er SÅ fornøyd med et produkt. Vi har nettopp kjøpt vårt tredje sett liksom, så fornøyd er vi![]()
Vis vedlegget 192069
Det var fint!Jeg elsker ullsettet fra Lanullva. Et norsk merke, "strikket på luft og kjærlighet". Det koster litt for et sett, men det varer leeeenge i og med at det vokser med babyen/tilpasser seg. Beste ullsettet vi har! Det er helt fantastisk når det kommer til å ta til seg fuktighet feks. Sjeldent jeg er SÅ fornøyd med et produkt. Vi har nettopp kjøpt vårt tredje sett liksom, så fornøyd er vi
Vis vedlegget 192069
Smart med dunpose jaJa, er det jeg tenker!brukte den MASSE i vinter! Fikk det til jul og er superfornøyde!
Ja, det er klart. Jeg tror (håper, så babyen ikke forsvinner) det er en stund til ho begynner å gå
![]()
Med tanke på at ho hverken setter seg opp eller reiser seg opp er det en liten stund tilSmart med dunpose jaJeg har Eastgrow Hood, og den er bra. Vet ikke om hun kommer til å sove ute i barnehagen, heller egentlig mot å si nei fordi jeg ikke synes noe om at de sover ute i -20 grader liksom, men dunpose er kjekt i barnehagen uansett da, for de som skal ha barn der
![]()
En jeg vet om begynte å gå ved 8 mnd alderMen de begynner jo ofte senere ja hehe. Føler babyen ikke er baby lenger allerede jeg
![]()