Høstferien?

Gutten min har høstferie og vi reiser på besøk til familie maaaange timers biltur unna. Gleder oss stort! Mulig vi også tar en tur på hytta på fjellet de siste dagene, men mest sannsynlig vil vi være hjemme og være sammen med venner her :).

Aner ikke... Mannen har ikke fri, så vi reiser nok ikke bort. Jeg og snuppa får finne på noe koselig her hjemme :)

Koselig at ikke det bare er oss som har rolig høstferie i år! Får vel bare være flinke til å finne på noe i nærmiljøet. Svømmehall, bibliotek, kanskje en tur på kino. Og så er det jo ikke farlig å kjede seg litt heller. :p

Høstferien kommer og går uten at jeg merker noe til den som regel. Men når du sier det... Jeg har to uker ferie jeg må få tatt ut i år!

Har ikke tenkt så langt ennå :-) Gå lange turer med hunden tenker jeg, gå på kino med eldste og gjerne ta en tur på biblioteket, de elsker å lese bøker begge to :-) Og noen dager må de sikkert i bhg også :-)
Mannen skal jobbe :-)

Blir ikke mye ferie her, så det blir vel en del gåturer, og det samme vi gjør hver uke egentlig :p Merker ikke mye til høstferien :p

Ungene skal på fotball skole, jeg og sambo skal jobbe

Mannen skal feires og det blir nok både fest og sammenkomster. Vesla derimot drar til Spania:)

Må jobbe en del av sønnens høstferie, men han er likevel hos oss og er sammen med lillebror og stefar. I høstferien her vi bor skal jeg reise bort for en ukessamling med skolen min.

Vi skal på svigermors nye hytte, besøke familie og jakte elg. Mannen og jeg håper på en fjelltur alene uten barn.

Har ikke hatt høstferie siden jeg gikk på vgs.. Snart 10 år siden.

Eldste har ferie fra skolen og fri fra sfo, han skal være hos min mor. (på dagen men vi henter og leverer hver dag)

Vi andre har jobb og bhg som normalt antar jeg. Yngste får kanskje en dag hos mormor evt holder jeg dem begge hjemme den dagen jeg er sykemeldt, vi får se, mannen har 13 feriedager å ta ut før 1.12 også

Back
Topp