Høstferie!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Har vel ingen store planer, siden jeg er i permisjon er jo alle dager like. Men søsteren kommer noen dager på besøk, hun går fortsatt på videregående så hun har ferie. Vi bor ikke i samme by.
Kjedelig at åpen barnehage er stengt da.

Høstferie? Har ikke slikt på høgskolen :p

Her er det høstferie neste uke. Da pakkes alle sammen inn i bilen og vi tar turen til hytta. Det blir kjekt :-)

Mannen skal jobbe, jeg er i permisjon.. Dagene kommer til å gå som normalt :)

Vi skal en tur på hytta i Rondane til helgen :-) Og så kommer søsteren min denne uken. Hun er lærer så hun har ferie.

Vi skal en tur på hytta i Rondane til helgen :-) Og så kommer søsteren min denne uken. Hun er lærer så hun har ferie.

Vi reiser til Rondane på mandag :-D

Her er det en vanlig uke, uten babysvømming og sang:-/ skal kjøpe ny stor dobbeltseng til oss (vi har en på 1.40) også gjesteseng til rommet til baby.. Så skal jeg sove inne der en periode for å vende han til rommet.. Gleder meg til bedre ligge komfor.. Samsoving med mannen og baby på 140 er ikke komfort..

Her er det en vanlig uke, uten babysvømming og sang:-/ skal kjøpe ny stor dobbeltseng til oss (vi har en på 1.40) også gjesteseng til rommet til baby.. Så skal jeg sove inne der en periode for å vende han til rommet.. Gleder meg til bedre ligge komfor.. Samsoving med mannen og baby på 140 er ikke komfort..
Holy moly, imponert over at du har holdt ut sååå lenge! :) jeg sover i gjestesenga på rommet til mini :p

Planen er å ta det helt med ro! :D
Kjenner det skal bli godt å slippe å stå opp til en alarm, vekke 3 unger -mate de, kle de (bytte bleie på 2) få på de yttertøy og gå til skolen for å levere eldste!
Late morgener i pysjen -jaaaa takk :D

• Liker
Reactions: BMC
Sambo og sønn var på hytte på fjellet med kompiser med barn i helgen. I går gikk vi å spiste lunsj ute i byen før hs. I dag skal sambo og sønn på kino med venner mens jeg og vesla koser oss hjemme alene. Onsdag skal mamma ta med guttungen til Oslo å besøke tanten og fetteren. Torsdag er det babysvømming. Til helgen tenker jeg å finne på noen uteaktiviteter hvis været er fint. Naboens barn er her i høstferien så det er stas for eldste :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor enn i Rondane da?
Vi har hytte på Mysusæter, den eneste riktige siden ;-)

På Mysusæter ;-) Vel ikke helt inne på Mysusæter, men kjører av et lite stykke før hotellet.

På Mysusæter ;-) Vel ikke helt inne på Mysusæter, men kjører av et lite stykke før hotellet.

En av de nyere hyttefeltene?

Vi har reist ned igjen før dere kommer opp :| Det er sikkert kjempefint der nå, nydelige høstfarger og ikke for kaldt.

En av de nyere hyttefeltene?

Vi har reist ned igjen før dere kommer opp :| Det er sikkert kjempefint der nå, nydelige høstfarger og ikke for kaldt.

Tja, kanskje litt nyere. Skiløypa går forbi på vei til Raphamn. Har dere opp mot Tjønnbakken?

Back
Topp