Høstferie

Barna skal en uke til svigers, jeg og mannen skal være hjemme og jobbe:)

Gutten min og jeg skal til Gøteborg sammen med en nabo og hennes to barn (hun lar mannen være igjen hjemme denne gangen ;) ). Vi gleder oss stort til Liseberg og Universeum blant annet. Blir to netter på hotel, men det er mer enn bra nok, det :).

Samboer har fri, jeg skal jobbe mandag og tirsdag.
Gyn for innsetting av spiral onsdagen :-P

Og ellers er planen å male stua, så mulig ungene må være i bhg en dag eller noe..

Jeg er sykmeldt så første helga i ferien skal vi til Abra havn og 1.10 skal vesla og jeg til Oslo og se på Karius og Baktus på teater.

Skal feire bursdag til gutten min neste helg ihvertffall ;) også vet jeg ikke helt finner vell på noe blir sikkert en tur med danskeferja eller noe sånn .. har også årskort i dyreparken så blir vell en tur der :-P

Skal feire bursdag til gutten min neste helg ihvertffall ;) også vet jeg ikke helt finner vell på noe blir sikkert en tur med danskeferja eller noe sånn .. har også årskort i dyreparken så blir vell en tur der :p
Så deilig med årskort i dyreparken.

Jeg skal være hjemme å ta etter husarbeid å på oul en av dagene :D
Er såå sliten for tiden så det hoper seg litt opp :p

Jeg er i permisjon, så sånn sett har jeg ikke høstferie i år, men siste helga av høstferien reiser vi på ferie til varmere strøk :)

Vi satser på noen dager på hytta:)

Er egentlig bare guttene som har høstferie her. Jeg er sykmeldt, så jeg og guttene blir nok bare hjemme og slapper av mens jentene er i bhg og mannen er på jobb :-)

Gutten min og jeg skal til Gøteborg sammen med en nabo og hennes to barn (hun lar mannen være igjen hjemme denne gangen ;) ). Vi gleder oss stort til Liseberg og Universeum blant annet. Blir to netter på hotel, men det er mer enn bra nok, det :).
Gud så kjekt Lisseberg. Dit skall eg og i sluten av oktober. :-)

Være hjemme, lade opp batteriene frem til julestria setter inn ;) Skal ha mellomste i bhg 3 dager den uka, eldste har skolefri. Hun på 5 mnd sover best når ingen unger er hjemme på dagtid, så håper vi får inn rutiner på å sove ute den uka :)

Back
Topp