Så koselig, jeg elsker hytteturer.Vi drar på fjellet med besteforeldre tante onkel og søskenbarnVi blir i helgen så blir barna igjen med de andre utover uka siden vi må på jobb igjen mandag
#Happyface fra appen#
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig, jeg elsker hytteturer.Vi drar på fjellet med besteforeldre tante onkel og søskenbarnVi blir i helgen så blir barna igjen med de andre utover uka siden vi må på jobb igjen mandag
#Happyface fra appen#
Det var en fin planTenkte jeg skulle bruke høstferien til å føde![]()
Takk, bare en uke igjen nå til vi drar:=
I grunn ikke ,så fort som ukene flyr for tidenHerlig1 uke er jo ingenting
![]()
Tiden går alt for fort!!I grunn ikke ,så fort som ukene flyr for tiden
Helt riktig detTiden går alt for fort!!![]()
Så deilig med årskort i dyreparken.Skal feire bursdag til gutten min neste helg ihvertffallogså vet jeg ikke helt finner vell på noe blir sikkert en tur med danskeferja eller noe sånn .. har også årskort i dyreparken så blir vell en tur der
![]()
Oh, takk for tips om karius og baktus teater.Jeg er sykmeldt så første helga i ferien skal vi til Abra havn og 1.10 skal vesla og jeg til Oslo og se på Karius og Baktus på teater.
Gud så kjekt Lisseberg. Dit skall eg og i sluten av oktober.Gutten min og jeg skal til Gøteborg sammen med en nabo og hennes to barn (hun lar mannen være igjen hjemme denne gangen). Vi gleder oss stort til Liseberg og Universeum blant annet. Blir to netter på hotel, men det er mer enn bra nok, det
.