Høsten. .

•Kald luft på soverommet
•Peis
•Stearinslys/kubbelys
•Grillturer
•Masse regn
•Mørke kvelder
•Innekos

Høstfargene og stearinlys i høstmørket! ☺️ gleder meg til å ta med lillegutt ut i den friske høstlufta, og skogsturer☺️

Stearinlys. Tur til varmere strøk om 3 uker. Innføring av fast føde for godklumpen min. 1. Oktober, for da får jeg lov til å begynne å snakke om jula :P

Jeg gleder meg til et litt kjøligere Vær, fantastiske farger ute i naturen, koselige innekvelder med stearinlys, spill og te/kakao. Jeg elsker høsten da det er en fantastisk flott årstid. Så begynner det endelig å bli levelig på soverommet mitt da ;)

Peis og innekos med god samvittighet :p få ut mini, og kle meg i tykke klær.
Men etter en uke og tre med kaldt vær savner jeg sikkert sommeren igjen :p ( ikke at det har vært så varmt og godt i sommer da)

Gleder meg til at det blir litt kjøligere på soverommet om kveldene... og til fine farger, varme klær. Og så gleder jeg meg til å glede meg til jul :-D

Fine farger ute.
Friskere luft på soverommet.
Julegavehandling (gjør jeg hele året, men jo nærmere man kommer jo mer gleder jeg meg).
Stearinlys og fyre i peisen.
Jordene blir slått, og hundene kan løpe fritt igjen.

Kaldt rom og mørkere ute ;)
Samt en operasjon jeg venter på :)

Gleder meg til å slippe og barbere legger hele tiden:P
Til kubbelys og fyr i ovnen!
Til seminar med jobben!
Til juleforberedelser!
Til bursdagsplanlegging for mellomste!
:D

Jakta
Skogsturer
Fyre i peisen
Boller og kakao
Få minste i bhgn
Teater med eldste

Deilig, frisk luft og fine farger ute, og stearinlys, kakao, pledd og seriemaraton med kjæresten <3

Ullsokker, kakao med krem, sitte inne under pledd med fyr i ovnen og høre på regnet, at bladene skifter farge, luer, ta frem tjukke gensere, hente valpen vår, planlegge jul og gaver.

Gleder meg over at vi omsider har fått klarsignal til å bygge så høsten går til klargjøring til husbygging:-)

Tenne lys, den friske høstlukta og de fine fargene ute :)

Gleder meg til at det skal bli kaldere;)
At naturen skifter farge:)
At jeg kommer nærmere termin (nov,så må vel kalle det vinter)
Gleder meg vel til hele høsten og alt den har å tilby, av sol, regn og vind:) høsten er min favoritt tid:))

Jeg gleder meg til den følelsen av å gå ut på verandaen tidlig på morgenen bare for å puste i den klare høst lufta og se på de fine fargene! Syns høsten kan være en fantastisk årstid!
Men mest av alt gleder jeg meg så klart til lillemor kommer i november;)

Gleder meg til det blir kjøligere i lufta, masse fine farger ute, høstkolleksjonen i butikkene, mye nytt på interiørfronten, sitte inne på mørke høstkvelder med film og masse stearinlys, turer hit og dit og bare kos :)

Back
Topp