Høsten. .

Boblefrua

Forumet er livet
Mannen og jeg sitter å prater om hva vi gleder oss til når høsten kommer.

Hva gleder du deg til?

• Liker
Reactions: Io
Jeg gleder meg til å kunne sitte inntulla i et pledd på sofaen og tenne stearinlys. Gleder meg til at det ikke skal være så varmt som det har vært de siste ukene (kroppen min har ikke vært så glad i varme i år). Også gleder jeg meg mest fordi høsten er et skritt nærmer desember, og da blir jeg mamma :)

Ullklær, høsttur med bål, kakao med krem på, å ta frem strømpebuksene mine til skjørt (elsker strømpebukser!), se alle de fantastiske fargene ute, kjenne den krystallklare luften, ha på lue, være ute med lillemann og bare sparke i løvhauger sammen <3

Ullklær, høsttur med bål, kakao med krem på, å ta frem strømpebuksene mine til skjørt (elsker strømpebukser!), se alle de fantastiske fargene ute, kjenne den krystallklare luften, ha på lue, være ute med lillemann og bare sparke i løvhauger sammen <3
Åh, er så enig i alt!!

Til å få ut lillesøster, kle meg i deilige høstklær og koselige kvelder med en kopp varm kakao og koselige serier på Tv'n ;)

Jeg gleder meg til
Peiskos
Turer med bål og kakao
Den deilig høstluften
Kveldsmat
Fargene og løvet på bakken
Høstmiddager
Rødvinskos

Ser ut som vi er flere som gleder seg til høsten:)

Å legge meg på kaldt soverom. Å gå tur I fine farger. Å rydde verandaen mens jeg tenker på at neste vår har jeg fått hage.
Åååh, legge seg på kaldt soverom!! Priceless!

*skrur på vifta og legger seg på senga...*

Endring av fargene
Den kalde friske lufta
Kanskje ha blitt gravid
Åndenesmakt på tv
Mørkere kvelden til å tenne lys
Kos med varm te eller kako under et pledd med strikke tøyet I fanget

Forhåpentligvis en positiv test i løpet av snart.
Den friske lufta når temperaturen synker og det første snøfallet ligger på toppen av fjellene.
Juleforberedelser er alltid kos.

Kaldt soverom
En litt mer fornøyd gutt, han liker ikke varmen :-P
Sofakos med en kopp kakao og en god bok
Høstfarger
Litt kaldere (pleier ikke like kulden :-o)
Tenne lys mens været herjer ute :-)

Frisk luft, mørke kvelder, herlig natur og innekos med familien <3

Kaldere soverom
herlig, frisk høstluft
nydelige høstfarger
peiskos
tenne levende lys
osv. osv :p elsker høsten :-)

Gleder meg til å tenne lys, drikke kakao og tulle meg inn i pledd og ullundertøy <3 Også gleder jeg meg veldig til å være ute med barna for å finne fargerike blader! :D

Fargene i naturen!

Og kosekvelder under pledd i sofaen med stearinlys, en god bok og noe varmt i koppen :)

Gleder meg til å leke i alle bladene og den friske luften!
Til å kunne ta en innedag med god samvittighet, begynner å bli litt lei av å "stresse" ut for å nyte godværet.
Og så gleder jeg meg til å slippe alle de ekle krypene...! Syns det florerer med ekle bugs overalt for tiden

Back
Topp