Høstdress...

Jeg kjøpte softshelldressen de selger på coop obs. Kjempegod dress! Bra passform også :) Først kjøpte jeg softshelldressen på name it. Men str 86 ble for kort i skrittet, str 92 aaalt for lang i beina.
 
Ble tilfeldigvis softshell fra nameit, kom over et veldig godt tilbud! Er generelt skeptisk til softshell, syns det er så klamt. Så får se om jeg blir overbevist:-)
 
Har en reimadress i str 80 jeg kjøpte på 70% i fjor, krysser alt jeg har for at den holder frem til vi trenger vinterdress
 
Har 2 parkdresser fra Reimatec, fikk en softshelldress fra name it, tror jeg, til bursdagen. Håper på at ihvertfall en av de dressene passer til neste år også :)
 
Vi har også en softshell, men vurderer en skalldress i tillegg. Vanskelig å vite hva man har behov for, siden været er så skiftende her vi bor..
 
Hvor kjøper dere Reima? Jeg finner de ikke lenger..
 
Har ikke tatt i bruk enda. Vi er så heldige og arver en del, så er nok noe der vi kan bruke! Her på sørlandet er det fremdeles rundt 20 grader
 
Vi kjøpte Bergans bukse og jakke i type skall, og en softshell hel dress fra Name it.
 
Vi fikk en Helly Hansen-dress, men jeg aner ikke hvilke kvaliteter den har. :-P
 
Back
Topp