Høst...

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hva liker du best og dårligst med høsten? :)
Jeg liker best fargene...og liker minst mørket :p

Liker at lufta blir frisk og skarp, lukta av jord, fargene og klærne man da kan bruke :)

Liker fargene og lukten av høst - liker ikke fult så godt å våkne til grått vær og regn

Elsker lukten av frisk luft,fargene og mørke kvelder :)
Egentlig ikke noe jeg ikke liker :p

liker og liker fru blom. Er et sommermenneske så høsten betyr at det blir kaldt og trist. Med masse stormer rundt hjørnet.

Det aller fineste på høsten er å være ute når bladene på trærne har skiftet farge, sola skinner, og lufta er frisk! Men en god nr. 2 er å sitte inne med stearinlys, pledd og kakao når det regner og blåser ute.. Liker alle årstidene vi er så heldige å ha i landet vårt!

Elsker lukten av frisk luft,fargene og mørke kvelder :)
Egentlig ikke noe jeg ikke liker :p
Enig i dette! Kunne vært høst hele året for min del, så lenge det hadde vært fine perioder med opphold og, og ikke bare regn. :)

Best fargene og minst regnet med kraftig vind :p

Liker best at det blir kjøligere, lukta av jord, fargene på trærne, at man kan tenne levende lys oftere, at det blir så mye mer koseligere :)
Liker ikke at det regner så mye, og at det snart kommer snø :(

Enig i dette! Kunne vært høst hele året for min del, så lenge det hadde vært fine perioder med opphold og, og ikke bare regn. :)
Sant! Krysser fingrene for lite regn ;)
Men liker regnet å jeg da :)

Liker vel det meste med høsten, men vi trenger vel ikke såå mye regn:wtf:

Høsten er deilig, syns jeg :) liker klærne, friskheten, lukta, været, mørket... Liker alt med høsten! Kan spare meg for snø, så jeg nyter lange høster :)

Liker best fargene, og at det blir mer kos inne. Telys, pledd og ullsokker. Mye god mat. Liker dårligst regn (når det blir for mye) og at det er mørkt om morgenen.. tungt å stå opp og skummelt å løpe ut i bilen :-D

Elsker høsten! Krype opp i sofakroken med strikketøyet, tente lys, trommende regn på taket, lufta, klærne, skolestart, fargene, ikke for varmt/kaldt. Har vokst opp med en mor som er lærer, og holder nå på å utdanne meg til lærer selv. Har derfor alltid fulgt skoleåret, og føler høsten er en ny, frisk start hvert år! :)

Best er innekosen, klar luft og fine farger. Åkrene som blir tilgjengelige for hundene til å løpe på.
Verst er mørket og regnet.

Back
Topp