Høst

lnie

Forumet er livet
Får mer og mer høstfeeling av været nå om dagen, elsker det :-D Det regner, er litt kjøligere i luften.. Hvert år, når høsten begynner å komme, så innser jeg hvor mye jeg elsker høsten :-D Også er det ikke like varmt lenger, passer fint for ei som blir veeeldig varm og svett når hun er gravid.. :p Fler som er glad i høsten? :P

Synes også høsten er kjempefin - klar og frisk luft! Men liker nok helst sofylte høstdager med flotte høstfarger på trærne enn grått regn og skybrudd som i går og i dag ;)

Deilig med sommer, men ja høsten er helt nydelig når ikke det regner.. Pluss at jeg er gravid,, alt er fint nå om tia

Synest det er deilig når høsten kommer/kommet
Tenne masse stearinlys,kanjse tenne i peisen. Finne frem pledda og kose seg i soffen med noe varmt i koppen

Høsten er min favoritt årstid, ingenting slår en solfylt høstdag

Synes høsten er fin hvis det er fint vær. Men jeg er absolutt ikke klar for høst enda, jeg er en skikkelig sommerjente, og bor i Bergen. Her har det ikke vært sommer, utenom et par dager med fint og varmt vær. SÅ jeg er klar for at det skal bli sommer i Bergen :)

eg er sommerjente.. eg elsker sommeren og føler at det er mer høst enn sommer OM SOMMEREN for tiden..:(:( 
MEN høsten kan og være fin ja... men ikkje klar enda

Jeg elsker høsten òg, spesielt høstkveldene med stearinlys og sofakos ;) MEN på vestlandet har det ikke vert sommer i det hele tatt, har hatt en dag der jeg var på stranden i en time.... Så kom skyene igjen... Så det er litt trist at det er blitt høst uten at vi har fått oppleve noe sommer..

Elsker å bo i et land med skikkelig variasjon i årstidene! Av alle årstidene er enda høsten min favoritt, den tidlige høsten når luften blir kjøligere og trærne får vakre farger. Den regnperioden som ibland er rett før vintern klarer jeg meg foruten.

Her kjennes det ut som høsten er rett rundt hjørnet og jeg gleder meg til å tenne opp i peisen, plukke frem høstsko, varm jakke, strumpebukser og skjørt (som jeg elsker å ha om høsten). :-)

Ingenting slår en kald, klar høstdag med strømpebukse, skjerf og varme sko:) Meeen, ser jo og at det blir mer stress å kle på to jenter som skal i barnehagen fremover, med regnklær og ull og alt som hører med...

Høst er veldig koselig når man har hatt en lang og fin sommer, men når man føler at sommeren har vært mer høst enn varm, så er jeg ikke riktig klar for høst ennå...

Jeg elsker høsten :D Masse nydelige farger ute, levende lys i stua, varmt og godt under teppet, varm kakao og scrapping :D 

Vi er flere ja :-D Skjønner folk liker sommeren og:P , men jeg har ingen forventninger til den lenger så jeg bryr meg heller ikke, bare gleder meg til det blir kjøligere og ikke klamt og varmt lenger.. :p Nå som vi snart skal flytte i hus også, så er det tanken på peis når det begynner å bli kaldt ute, den gjør meg så glaaad!

Forbinder nesten den norske sommeren bare med regn jeg :p Her vi bor har det hvertfall vært mest regn. Og vi bruker alltid å ta "sommerferien" i Tyrkia i noen uker på høsten. 

Peis er så koselig det :)

Back
Topp