Høst og vinter bekledning

Marthe111

Flørter med forumet
Hva trenger man av bekledning nå i høst og vinter?

Bruker dere sko på deres små?

Vanskelig dette :)
 
Vi bruker ull, ull, ull i alle varianter pg fasonger. Har en vinterdress også klar som vi tar i bruk etterhvert når kulden kommer. Greit å bruke i bæresele osv + når snøen kommer. Noen syns det er bedre med tynn dress med mye inni, jeg brukte vinterdress til søster som også er født i mars og syns det var helt topp og ikke måtte kle av og på så mye :)

Skotøy syns jeg selv er vanskelig, men bruker ullsokker eller skinn/ulltøfler. Har stonz til utebruk, funker topp når vinteren kommer :)
 
Bruker alltid ull innerst(body + longs), fleece/ulldress som mellomlag- også ligger babyen i en voksipose! Bruker ullsokker på føttene :) tynn ullue! Dette er på vinteren. Nå skal jeg snart begynne med ullbody + longs m og en ullgenser rett i voksiposen! Og tynn ullue såklart!!
 
Vi har ull, flece, vinterdress, reima fotposer, strikkesokker, voksepose. Har også regnbukse. Vi har ikke begynt med varme klær enda. Ikke kaldt ute enda :p
 
På føttene har hun ullugger (tykke ullstrømper).

Spørs om vi triller, bærer eller kjører bil da.
 
Har ullsokker og uggs. Ellers bruker jeg fleece og ulldress fra lillelam og ullvotter/lue. Lurer på å kjøpe en vinterdress, men vi bruker ikke så mye sele, i vognen har vi pose :)
 
Har lest at barn skal bruke minst mulig sko om det ikke er nødvendig, så satser på å unngå det :) har arvet noen voksifotposer om det er det de heter :p ellers har vi ull innert og ulldress hittil klart :) vi har saueskinnspose og vindtett/vannavvisende votter og lue med flere inni. Får ta resten som det kommer, men vi trenger nok en jakke i alle fall :) om hun kan få, må vi jo ha dress og sko så klart :)
Tror det ikke blir så mye bæring(kjemperedd for å falle og ikke alltid så godt strødd her) :p
Men i all hovedsak blir det nok ull, ull, ull og vindtett ytterst på de kroppsdelene som titter frem fra vogna :)
 
Vi bruker mye tynne ullplagg, bruker nesten ikke bomull i det hele tatt høst, vinter og vår.
Sko skal de vel ikke begynne med før de skal lære seg å gå, så her bruker vi ullsokker og evt fotposer.
 
Var på fjellet i helga. Ca 10 grader. Kledde henne i ull, en tynn heldress og en god fleese dress. Stonz og gode merinoull votter + kivat lue. Hun var god og varm hele tiden :)
 
Har fotposer fra nameit her, fleecedress og lue. Må sikkert ut å kjøpe envinterdress som passer før snøen kommer.
 
Back
Topp