Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shiwa
ORIGINAL: Rosa Mirabella
Så herlig[:D]
ja helt utrolig.. anbefales på det sterkeste :) kun 179 kr på teknikkmagasinet :) men skal visst ikke brukes så ofte da..
ORIGINAL: Charlotteogprinsessa
Brukte den hver dag i forrige svangerskap og legene sa det var helt i orden[:)]
Bare ikke bruke mer enn 2 min av gangen pga varme.Men er ikke farlig i det hele tatt
Brukte den hver dag i forrige svangerskap og legene sa det var helt i orden[:)]
Bare ikke bruke mer enn 2 min av gangen pga varme.Men er ikke farlig i det hele tatt
ok men tar jo mer en 2 min før jeg finner hjertelyden da... eller kanskje ikke nå når jeg vet sånn ca.. men [:D]
Nei,nå i starten blir det litt leting.Og spess når de er så små for da hopper de hit og dit og vekk fra doppleren[8D]
Men du merker godt når du er lengre på vei når nok er nok for da blir du kicket vekk[8D]
ORIGINAL: Wembie
Kvart på ni bestemte også jeg meg for å kjøpe en angelsound (senteret stenger ni....sånn er det å være gravid...er det noe jeg har lyst på, så skal jeg ha det for 10 minutter siden;)) så da var det bare å sette seg i bilen, og kjøre av gårde....så nå er den i hus[:D] Men så langt kun mine egne hjerteslag....får vente en uke også prøve på nytt;) Gleder meg til å høre de fantastiske slagene[:D][:)][:)][:)]
ORIGINAL: Rosa Mirabella
Så herlig[:D]
ja helt utrolig.. anbefales på det sterkeste :) kun 179 kr på teknikkmagasinet :) men skal visst ikke brukes så ofte da..