Hørte hjertelyden

shiwa

Glad i forumet
Med min nyinnkjøpte angelsound i dag[:)][:)] det var helt hæærlig å høre... hørte først min egen.. så lette jeg litt mer å der hørte jeg dunk dunk dunk i et kjempe tempo... *rørende*

Så herlig[:D]

ORIGINAL: Rosa Mirabella

ja helt utrolig.. anbefales på det sterkeste :) kun 179 kr på teknikkmagasinet :) men skal visst ikke brukes så ofte da..

Åååå, eg og vil...

Så gøy

ORIGINAL: shiwa

ja helt utrolig.. anbefales på det sterkeste :) kun 179 kr på teknikkmagasinet :) men skal visst ikke brukes så ofte da..

Det med at man ikke skal bruke den så ofte tror jeg er litt oppskrytt.... Hva er for ofte? Noen som vet det?

googlet litt om angelsound før jeg kjøpte min, og da leste jeg om ei dame som hadde hørt påhjertelyden hver dag fra 9+5 til og med uke 15! Men hun hadde max 2 min hver dag hehe!

Jaja.. Jeg tenkte jeg skulle prøve å finne den nå siden jeg så innlegget ditt! Prøvde sist på lørdag, men da fant jeg bare min egen puls! Gleeeder meg til jeg hører dunk dunk dunk foooort :)

Kjempegøy at du hørte det da hvertfall!!! Må være helt fantastisk å høre hjertelyden på sitt eget nurk <3

ja jeg skjønner ikke helt hvorfor d skal være til noen skade... så jeg må nok høre en gang til før jeg legger meg [:)][:)]

ja det var ganske fantastisk... godt å høre at det er liv der inne [:)][:)] lykke til med letingen, jeg fant den  på høyre side langt nede på magen..hvis du finner din lyskepuls så lå vertfall min litt mer mot midten[:D]

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Brukte den hver dag i forrige svangerskap og legene sa det var helt i orden[:)]
Bare ikke bruke mer enn 2 min av gangen pga varme.Men er ikke farlig i det hele tatt

ok men tar jo mer en 2 min før jeg finner hjertelyden da... eller kanskje ikke nå når jeg vet sånn ca.. men [:D]

Brukte den hver dag i forrige svangerskap og legene sa det var helt i orden[:)]
Bare ikke bruke mer enn 2 min av gangen pga varme.Men er ikke farlig i det hele tatt

ok men tar jo mer en 2 min før jeg finner hjertelyden da... eller kanskje ikke nå når jeg vet sånn ca.. men [:D]

Nei,nå i starten blir det litt leting.Og spess når de er så små for da hopper de hit og dit og vekk fra doppleren[8D]
Men du merker godt når du er lengre på vei når nok er nok for da blir du kicket vekk[8D]

ja kommer vel tidsnok når de får egne meninger [:D][:D] *gledesegheltvillllt*

Er den mest fantastiske lyden når man er gravid[:D]

Kvart på ni bestemte også jeg meg for å kjøpe en angelsound (senteret stenger ni....sånn er det å være gravid...er det noe jeg har lyst på, så skal jeg ha det for 10 minutter siden;)) så da var det bare å sette seg i bilen, og kjøre av gårde....så nå er den i hus[:D] Men så langt kun mine egne hjerteslag....får vente en uke også prøve på nytt;) Gleder meg til å høre de fantastiske slagene[:D][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Wembie

Kvart på ni bestemte også jeg meg for å kjøpe en angelsound (senteret stenger ni....sånn er det å være gravid...er det noe jeg har lyst på, så skal jeg ha det for 10 minutter siden;)) så da var det bare å sette seg i bilen, og kjøre av gårde....så nå er den i hus[:D] Men så langt kun mine egne hjerteslag....får vente en uke også prøve på nytt;) Gleder meg til å høre de fantastiske slagene[:D][:)][:)][:)]

du må bare lete litt ekstra [:D] du finner den nok etterhvert...[:D]

jeg tenkte også og kjøpe en slik på teknikmagasinet, men usikker på hvor godt den funker, iforhold til de som koster over 3-400..
hvorfor kan den ikke brukes så ofte?

Hva er egentlig en angelsound? Blei veldig nysgjerrig nå! Selv har jeg stetoskop, kan vel brukes om en 6-7 mnd [:D]

Back
Topp