Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte den forrige svangerskap etter en abort, det var veldig betryggende å høre hjertet til lille når jeg ble uroligÅååå, så gøy! Vurderer å kjøpe jeg også, er 9+2 i dag. Tenkte det hadde blitt litt mer konkret for storesøster hvis hun fikk høre litt innimellom![]()
sniker fra juli, og vil bare dele at jeg fant min hjertelyd 9+5 selvverdens mest fantastiske lyd!
Du må presse doppleren godt inn og nedover på en måte.. Ikkje vanskelig å finne i uke 9 om man veit hvordan å leiteJeg prøvde å høre idag. Men er bare 8+3 så hørte ikke noe. Vet at det anbefales å vente til uke 12, men det blir vel nesten umulig her. Så får prøve igjen. Men merker jo at man blir bittelitt bekymret for å ikke finne hjertelyden.
OK, takk for tips. Må prøve igjen idag da. Fant min egen puls, så mulig jeg må lete mer. Dette er vårt tredje svangerskap, så burde jo ikke være helt nybegynner. Har brukt dopleren med de to andre, men husker ikke hvor tidlig vi begynte å høre etter sist.Du må presse doppleren godt inn og nedover på en måte.. Ikkje vanskelig å finne i uke 9 om man veit hvordan å leite![]()
Jeg har kjøpt min på ebay for mange år siden. Veldig billig der.Hvor kjøpte dere angelsounds?
det trodde ikke jeg heller. men jaggu! Men jeg er ikke førstegangsgravid da, så det kan ha noe med det å gjøre. babyen ligger ikke bak skambeinet nå liksomTrodde ikke det var mulig så tidlig, det er jo kjempegøy!