Hørte hjertelyden

M4mmsen

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
I dag hørte vi hjertelyden med Angelsound-doppleren vår! Er 9+0 i dag. Ingen tvil om at det var lille frøet :):) Flere som har hørt? Med førstemann hørte vi ca likt som nå

sniker fra juli, og vil bare dele at jeg fant min hjertelyd 9+5 selv :D verdens mest fantastiske lyd!

hvilken doppler bruker du? :)

Åååå, så gøy! Vurderer å kjøpe jeg også, er 9+2 i dag. Tenkte det hadde blitt litt mer konkret for storesøster hvis hun fikk høre litt innimellom :-)

Åååå, så gøy! Vurderer å kjøpe jeg også, er 9+2 i dag. Tenkte det hadde blitt litt mer konkret for storesøster hvis hun fikk høre litt innimellom :-)
Jeg kjøpte den forrige svangerskap etter en abort, det var veldig betryggende å høre hjertet til lille når jeg ble urolig :p
Tipper også at kommende søsken synst det er stats å høre, ville definitivt kjøpt :)

Jeg var på tidlig ultralyd i dag (6+2) og kunne ikke høre hjertet, men hun fant det og vi fikk "se" hjerteslagene :) Ettersom vi ikke fikk det sa hun at vi skulle komme innom en dag neste uke, slik at vi fikk høre det også (uten å betale noe mer)! Blir veldig spennende :)

Jeg prøvde å høre idag. Men er bare 8+3 så hørte ikke noe. Vet at det anbefales å vente til uke 12, men det blir vel nesten umulig her. Så får prøve igjen. Men merker jo at man blir bittelitt bekymret for å ikke finne hjertelyden.

Jeg prøvde å høre idag. Men er bare 8+3 så hørte ikke noe. Vet at det anbefales å vente til uke 12, men det blir vel nesten umulig her. Så får prøve igjen. Men merker jo at man blir bittelitt bekymret for å ikke finne hjertelyden.
Du må presse doppleren godt inn og nedover på en måte.. Ikkje vanskelig å finne i uke 9 om man veit hvordan å leite :)

Du må presse doppleren godt inn og nedover på en måte.. Ikkje vanskelig å finne i uke 9 om man veit hvordan å leite :)
OK, takk for tips. Må prøve igjen idag da. Fant min egen puls, så mulig jeg må lete mer. Dette er vårt tredje svangerskap, så burde jo ikke være helt nybegynner. Har brukt dopleren med de to andre, men husker ikke hvor tidlig vi begynte å høre etter sist.

Så kjekt at du fant hjertelyden! Finnes ingen bedre ting enn det når man er gravid ;)

Jeg har også en fra ebay som jeg kjøpte for mange år siden, kanskje på tide å finne den frem snart og prøve ;)

Trodde ikke det var mulig så tidlig, det er jo kjempegøy!
det trodde ikke jeg heller. men jaggu! Men jeg er ikke førstegangsgravid da, så det kan ha noe med det å gjøre. babyen ligger ikke bak skambeinet nå liksom

Jeg har kjøpt to stk dopplere på ebay. Angelsounds, og en med ledning til og et display. jeg husker ikke helt hva den siste heter. Men den fant jeg ikke hjertelyden med i det hele tatt, og den tok opp VELDIG mye støy.. så den tror jeg at jeg må bruke litt senere i svangerskapet. Med angelsounds derimot finner jeg den nesten hver dag (men jeg må ha ganske mye tålmodighet av og til da :P )

Back
Topp