Hørte hjertelyden!!!!!

Det var din puls hvis du fikk 45 slag på 30 sek. Jeg teller 43 på 15 sek. Det er babyens. Den slår mye raskere enn din egen.
 
90 slag i minuttet. Det var ikke din egen, da? Jeg hadde 164 slag i minuttet...
 
Da var det nok din puls :)
Prøv igjen så finner du nok babyen :)
 
høres ut som det var din egen puls du hørte ja, desverre!
 
Det hjelper å ha full blære når man prøver å høre etter hjertelyden. Du må ha doppleen ganske langt nede ved skambenet for å klare å høre. Her hører jeg best på min venstre side. Du får prøve deg fram :)
 
Det blir 192 i minuttet. Hørtes mye ut men kan jo hende du har tatt med litt for mange slag. Når du skal regne ut så tar du bare å setter på stoppeklokka på tlf så teller du slag til tlf har talt 15 sek. Så tar du antall slag og ganger med fire så får du rett svar. Var det en innviklet forklaring kanskje, selv om jeg prøvde å detaljere den
 
48 slag pr. 15 sekunder. 48 x 4 = 192 slag i minuttet. Det høres litt høyt ut? Ikke at jeg er noen ekspert, så kan være fullt mulig at det er normalt.. Har du styra og leita lenge? Kan hende den lille ble litt stresset, kanskje. Akkurat som vi også får høy puls når vi blir stressa.
 
Du var flinkere å forklare enn meg :p Haha
 
Der var der jeg slet også! Men du må finne livmora di, kanten, også presse den litt hardere ned og vinkel den nedover! Du hører fort når det er hjerte :D
 
Det blir 192 i minuttet. Hørtes mye ut men kan jo hende du har tatt med litt for mange slag. Når du skal regne ut så tar du bare å setter på stoppeklokka på tlf så teller du slag til tlf har talt 15 sek. Så tar du antall slag og ganger med fire så får du rett svar. Var det en innviklet forklaring kanskje, selv om jeg prøvde å detaljere den
Nei bra forklaring:) Skal prøve igjen i dag, kan hende jeg har telt med noen slag for mye:)
 
48 slag pr. 15 sekunder. 48 x 4 = 192 slag i minuttet. Det høres litt høyt ut? Ikke at jeg er noen ekspert, så kan være fullt mulig at det er normalt.. Har du styra og leita lenge? Kan hende den lille ble litt stresset, kanskje. Akkurat som vi også får høy puls når vi blir stressa.
Ja jeg lette en stund etter den:/ kjente jeg selv ble stressa når jeg ikke fant den:(
 
Ja:D for hørte sykt forskjell på den swosj swosj lyden og det lille hjertet i går, fant det ved hjelp av den filmen som ble lagt ut på den ene tråden din;) <3

ja var takket være den jeg fant den også! hihi .. så moro at du fant den ! hvem Doppler har du? den billigste eller den med skjerm ?<3
 
Back
Topp