Hørte hjertelyd =)

hannemari

Glad i forumet
I dag var jeg på 2.kontroll hos legen, er 14 uker på vei... Her fikk jeg høre hjertelyden på den lille i magen!!! [:D] Det var den mest fantastiske lyden man kan tenke seg =) Er så glad for at jeg fikk muligheten til dette!!! Hjertet slo ca 150 slag i min, noe som var veldig normalt [:)] Etter denne opplevelsen ble alt bare mer virkelig [:D]

Noen andre som har hatt denne opplevelsen??

Var på kontroll i dag, men ho fant ikke hjerte lyden. Men fant den her om dagen selv, også prøvde jeg for noen timer siden. Og da fant jeg den i en bitte liten periode. Skikkelig gò lyd.

Var hos legen i dag jeg oxo,fikk høre en herlig hjertelyd

Har en angelsound hjemme, så når jeg er i dårlig humør (noe som skjer svært ofte for tida[>:]) så tar jeg frem den! da blir alt mye bedre

å så jeg misunner marsjentene som er dagsventende nå, gleder meg i hel til den lille kommer[:D]. og september virker jo som ett helt århundre unna......

Jeg var hos legen i går og fikk høre hjertelyden :) Samboeren min var med og for ham var det nesten enda mer magisk. Jeg kjenner jo så mye på kroppen min hele tiden, mens for ham er det jo bare ord og forklaringer fra meg.

Det var stort :)

Herlig

Jeg fikk høre hjertelyden for første gang når jeg var 9 uker på vei. En helt fantastisk lyd! Hørte den igjen når jeg var hos legen da jeg var 11 uker på vei. Fikk tatt opp lyden på mobilen, sånn at samboeren min fikk høre det også. Han syns det var veldig stas [:)] 

eg hørte hjertelyden sist fredag når eg var hos jordmor for første gang.

då var eg 12+6 uker på vei :) heilt fantastisk:))

ho telte ikkje pulsen, men trodde at det var sånn ca 150 slag i minuttet:)

Back
Topp