hørt om toddlers diahrea??

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
http://rileychildrenshospital.com/resources/documents/GI_Toddler_Diarrhea.pdf

etter 18 dager med mer el mindre 1-10 diarebleier ti ldagen,og en gutt med god almentilstand,til tross for mindre matinntak,begynner jeg å bli gal.... for lege etc vil el kan ikke gjøre noe så lenge gutten er i fin form ellers...

leser også at cøliakiprøver via blod kan være negative,men at det kan være cøliaki fordet.. våre prøver var negative...
v
venter også på svar av aføringsprøver.

*sliten i hodet avå bekymre emg og være supermamma*

ikke hørt om dette ,men var jo enkle steg, så jeg hadde glatt prøvd dette om legene ikke fant ut noe[:)]

og han falt inn under de symptomene som beskrevet[:)]

ja,er det jeg og tenker!!!

men sant,småfolksmoothie og ellasmoothie er jo å betegne som frukt?? så jeg kan trygt gi...

det dumme er at alle har bedd meg å få i ham væske,mase væske,så er det kanskje dumt plutselig.. off...

ja,ja,skal ringe legne igjen i mrg,og etterlyse svar på avf. prøvene,og nevne dette!!!!

ORIGINAL: ohBaby!

ja,er det jeg og tenker!!!

men sant,småfolksmoothie og ellasmoothie er jo å betegne som frukt?? så jeg kan trygt gi...

det dumme er at alle har bedd meg å få i ham væske,mase væske,så er det kanskje dumt plutselig.. off...

ja,ja,skal ringe legne igjen i mrg,og etterlyse svar på avf. prøvene,og nevne dette!!!!
ja, men det er jo væske i frukt, og han må jo få drikke, bare ikke tutekopper i bøtter og spann, men mere til måltider

ettersom jeg skjønte, mange gir jo tåteflasker med saft hele dagen lang liksom, er vel det de anbefaler å ikke gjøre
[:)]

ja,dert har vi gjort,etter anbef fra leger.... flasker med vann dagen lang.

men da gir vi vann til måltider eller havremelk. og småfolksmoothie til mlm måltid. og mme som vanlig. det holder nok i massevis,bare bleiene er våte.

kan jo også gå ned på mme mengden litt.. fra 210 til 180 el noe. da han sjelden drikker alt.

Back
Topp